نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل سیهانگیر استانبول

مناسب ترین هتل سه ستاره سیهانگیر در 500  متری میدان تکسیم قرار دارد. این هتل دارای 90 اتاق است که همه اتاق ها دارای امکانات کامل از جمله تلویزیون، مینی بار و حمام، سیستم تهویه و وای فای رایگان هستند. در تور استانبول فاصله مرکز فرهنگی آتاترک تا این هتل کمتر از 10 دقیقه پیاده روی است. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه با کیفیت بالای ترکی سرو می شود. این هتل دارای چشم انداز زیبای شهر می باشد. از مزیت های هتل موقعیت مکانی عالی هتل است که به دلیل نزدیکی به میدان تکسم و خیابان استقلال مسافرانبه راحتی می توانند به کلیه امکانات رفاهی دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل سیهانگیر استانبول

رستوران، بار، فکس، کپی، اتاق جلسه، اتوکشی، خشکشویی، لاندری، خدمات گردشگری، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، اجاره اتومبیل، آسانسور، روزنامه.

Cihangir2.jpgCihangir1.jpg

هتل لاساگرادا استانبول

بهترین هتل 5 ستاره لاساگرادا که توسط معمار مینیمالیست ایتالیایی طراحی شده در محله عثمان بی، در چند قدمی منطقه نیسانتاسی استانبول قرار دارد. این هتل 84 اتاق عالی  با امکانات عالی دارد که مجهز به امکانات تلویزیون، حمام، کتری برقی، وای فای رایگان و ... می باشند. هتل، تراسی دارد که چشم اندازی پانارومایی از شهر زیبای استانبول می دهد . در این هتل در رستوران "کایرا" غذاهای ایتالیایی و بین المللی سرو می شود و در رستوران "دفنه" نیز صبحانه بوفه مفصل شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی، نان های تازه و ... سرو می شود. تور استانبول امکانات اسپا شامل سونا و حمام ترکی است که مهمانان می توانند در آن به ریلکسیشن بپردازند، همچنین باشگاه با امکانات خوب نیز در محل موجود می باشد. ایستگاه متروی عثمان بی که در نزدیکی هتل است امکان رفت و آمد آسان را برای رسیدن به میدان تکسیم فراهم می کند. فاصله میدان تکسیم تا این هتل 1/6 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر است.

آدرس: Mesrutiyet Mahallesi Halaskargazi Caddesi No:96 Osmanbey Sisli , Sisli, 34371 Istanbul, Turkey

امکانات هتل لاساگرادا استانبول 

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر سر بسته، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(ربا هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی،اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان.

__هتل_لاساگرادا.jpg_هتل_لاسارگرادا.jpg

_ترکی_هتل_لاسارگرادا.jpg

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95    



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل خوی استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل گرند حیات استانبول

هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است.این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و کلاب‌های شبانه‌ی فراوان و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.ایستگاه مترو تقسیم تنها ۴۰۰ متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهم ترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند و باعث جذب مسافران تور استانبول میشود.

-گرند-حیات1.jpg

-گرند-حیات7.jpg

امکانات هتل گرند حیات استانبول:

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.از امکانات دیگر این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد. مهمانان حتماً از غذاهای خوشمزه‌ی رستوران هتل با بخش ویژه‌ی غیرسیگاری، بار دنج با موزیک‌های خوب و نوشیدنی‌های متنوع لذت خواهند برد. کافه‌ی هتل هم بهترین فضاست برای لم‌دادن یا گپ‌زدن‌های دوستانه. شب‌ها از سرزندگی کلاب شبانه‌‌ی هتل و روزها از دوچرخه‌سواری در محوطه‌ی اطراف هتل لذت ببرید. هتل ۵ ستاره گرند حیات استانبول دارای یک استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام کاملا مجهز می باشد. مرکز تناسب اندام و حمام آب گرم هتل حیات خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد . مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-گرند-حیات3.jpg

-گرند-حیات2.jpg

-گرند-حیات5.jpg

-گرند-حیات8.jpg


هتل هری این مرتر استانبول

هتل ۵ ستاره هری این مرتر استانبول یک هتل زیبا و لوکس میباشد. این هتل 5 ستاره در نزدیکی فرودگاه استانبول ،کلیسای چوره و دیوار قسطنطنیه قرار گرفته است .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-هری-این-مرتر1.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

آبگرم با سرویس کامل، استخر سرپوشیده ، باشگاه سلامت، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، یک مرکز کسب و کار ۲۴ ساعته، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، خدمات دربان ، خدمات عروسی ، استخر کودکان، سونا، و کارکنان چند زبانه، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و... را میتوان نام برد.اتاق ها با طراحی رمانتیک میتوانند ماه عسل یا مسافرت شما را جذاب تر کنند. از دیگر امکانات هتل میتوان به تنیس روی میز، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام، استخر سرپوشیده، صبحانه در اتاق، رستوران ، منو رژیم غذایی ویژه نیز اشاره کرد.مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-هری-این-مرتر4.jpg

-هری-این-مرتر6.jpg

-هری-این-مرتر5.jpg

-هری-این-مرتر2.jpg


هتل ریکسوس پرا استانبول

هتل 5 ستاره ریکسوس پرا در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند. از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.

-ریکسوس-پرا2.jpg

امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول:

تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور و.. را نام برد. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-ریکسوس-پرا4.jpg

-ریکسوس-پرا6.jpg

-ریکسوس-پرا5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور کیش نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل گرند استار استانبول

هتل 4 ستاره گرند استار استانبول که در مرکز شهر استانبول قرار دارد و در میدان تکسیم قرار گرفته است.شما می توانید به راحتی به خیابان استقلال دسترسی پیدا کنید,یعنی از مسیر هتل  به پل بسفر می توانید از این مسیر به خیابان معروف استانبول برسید. مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

-گرند-استار_2.jpg

امکانات هتل گرند استار استانبول:

اتاق های هتل گرند استار مناسب و شیک می باشد ,سوئیت های دو نفره و سه نفره هتل مناسب برای رزرو خانوادگی مسافرانتور استانبول می باشد که امکانات اتاق ها و سوئیت ها:تخت خواب های عالی و مناسب برای استراحت,اینترنت در اتاق,سشوار,حمام,تلویزیون و امکانات رفاهی دیگر که در مجموعه ۷۱ اتاق هتل (فتوکپی , خشکشویی , اسانسور…) برای مهمانان فراهم کرده اند. وجود امکانات تفریحی و سرگرمی هتل گرند استار مانند سونا, جکوزی, سالن بدنسازی, استخر, و حمام بخار و مغازه های داخل هتل که نیاز های شما خصوصا برای خرید سوغات استانبول مناسب می باشد.

6هتل-گرند-استار.jpg

4هتل-گرند-استار.jpg

 


هتل گرند گولسوی استانبول

هتل ۴ ستاره گرند گولسوی استانبول که در محله شاهزاده باشی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا میدان تقسیم فقط ۱۰ دقیقه است.(حدود ۱۰ کیلومتر کمتر) و فاصله تا مغازه های لباس زنانه خیابان فیضی پاشا ۱۰ دقیقه است  .مسافران تور استانبول می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

 -گرند-گولسوی1.jpg

-گرند-گولسوی5.jpg

امکانات هتل گرند گولسوی استانبول

صبحانه ، اینترنت ، استخر سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد ، سونا ، ماساژ ، پیرایش و آرایش ،  اتوشویی، مینی بار، چای ساز ،سالن جلسات و.. میباشد.هتل وان بسیار تمیزی دارد .کیفیت و تنوع صبحانه هتل مطلوب است و صبحانه در نیم طبقه اول و دوم سرو می شود. سالن سرو صبحانه، بزرگ و شیک است. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

4هتل-گرند-گولسوی.jpg

-گرند-گولسوی7.jpg

-گرند-گولسوی2.jpg


هتل آل سیزن استانبول

هتل 4 ستاره آل سیزن استانبول در قلب تاریخی این شهر و در منطقه فاتح استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی میدان تقسیم ، بازار بزرگ، مسجد سلمانیه،مسجد سلطان احمد و موزه کاخ تاپکاپی می باشد. اتاق های این هتل ضد صدا است و برای کودکان میهمانان تور استانبول اتاق های بازی های کامپیوتری نیز در نظر گرفته شده است. هتل آل سیزن استانبول به فرودگاه آتاتورک دسترسی آسانی دارد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به خدمات اتومبیل کرایه و اینترنت رایگان بیسیم اشاره کرد. ایستگاه متروی فندوق زاده در فاصله 2 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. صبحانه در این هتل به صورت منوی باز سرو می شود.

-آل_سیزنl.jpg

امکانات هتل آل سیزن استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار، گاوصندوق، آسانسور، گرمایش، تهویه، بار، بار مخصوص تنقلات، فکس و کپی، خانه داری، استخر، سونا، ماساژ، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل و... میتوان اشاره کرد. مسافران تور استانبول با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-آل-سیزن2.jpg

-آل-سیزن7.jpg

-آل-سیزن6.jpg

-آل-سیزن4.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

موزه کوچ استانبول کارخانه راحمی :

موزه راحمی کوچ در محله هاسکوی استانبول قرار گرفته و تاریخ آن مربوط به دوره عثمانیها می باشد. از این مکان در گذشته با نام لنگرخانه نیز یاد می شده است. علت نامگذاری این مکان با این نام دست ساخته های آهنی و استیلی است که در آنجا وجود دارد. در حال حاضر در این موزه استانبول پیشرفت صنعتی محقق شده از گذشته تا به حال به شکل مناسبی در معرض دید بازدیدکنندگان و گردشگران تور استانبول قرار گرفته است . 

 

_ماشین.jpg

 

مسجد فاتح استانبول :

مسجد فاتح استانبول در منطقه فاتح استانبول بر روی بالاترین تپه این منطقه واقع شده و یکی از بزرگ ترین نمونه های معماری اسلامی - ترکی در استانبول است. قبل از ساخت این مسجد در این محل یک کلیسا و آرامگاه کنستانتین بوده است. نام این مسجد برگرفته از سلطان محمدفاتح عثمانی است که فاتح قسطنطنیه بود. این مسجد امروزه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری در تور استانبول به شمار می رود. این مسجد به دستور سلطان محمد فاتح در فاصله سال های 1463 تا 1470 ساخته شد و سه بار در زلزله های مختلف تخریب و دوباره بازسازی شد. 

 

_فاتح.jpg

_فاتح_2.jpg

 

مسجد سلیمانیه :

مسجد سلیمانیه شهر استانبول در ترکیه با تلفیقی از عناصر اسلامی و بیزانسی ساخته شده و مناره‌هایی بلند و نیم گنبدهایی چشم نواز دارد.این مسجد به دستور سلطان سلیمان و با معماری سینان پاشا ساخته شد. کار ساخت این مسجد در سال 1550 آغاز و در سال 1558 به اتمام رسید.این ساختمان بزرگ و وسیع دینی که مسجد سلیمانیه نام دارد عناصر اسلامی و بیزانسی را ترکیب کرده و در معماری آن از مناره‌های بلند و باریک، گنبد‌ها و نیم گنبدهایی به سبک کلیسای بیزانسی استانبول که بعدها به مسجد ایاصوفیه تبدیل شد بهره گرفته است.این مسجد در سال 1660 در آتش ویران شد و از سوی سلطان محمد چهارم مورد مرمت قرار گرفت. همچنین بخشی از گنبد آن در سال 1766 براثر زلزله فروریخت. مرمت‌های بعدی به نوعی صورت گرفت که تزئینات اصلی آن حفظ شود.مسجد در حیاط بزرگی احاطه شده است. حیاط داخلی سنگفرش مرمر است که در بزرگ و باشکوهی داشته و در حیاط حوض دیده می‌شود که توجه گردشگران تور استانبول را به خود جلب می نماید. بر خلاف دیگر مساجد 4 مناره این مسجد در 4 گوشه حیاط واقع شده‌اند. مناره‌ها و گنبد مسجد تناسب خاص و چشم نوازی دارند که از زیبایی‌های خاص سلیمانیه محسوب می‌شود .. مسجد دارای یک گنبد اصلی و دو نیم گنبد دیگری است که گنبد اصلی را دربر می‌گیرند. طراحی گنبد به صورتی است که در داخل مسجد قوانین آکوستیک صدا رعایت شده است. بر روی در اصلی مسجد برای روشنایی شمع‌های بسیاری به کار برده شده است.ورودیه اصلی مسجد سرپوشیده و دارای سردر است. وسط حیاط مسجد وضوخانه قرار دارد.معماری داخلی با فضای باز و گسترده و تزئینات چشم‌نواز بر زیبایی این مسجد می‌افزاید. گنبد مرکزی به ارتفاع 53 متر و قطر 26.50 متر ساخته شده و در زمان ساخت، این مناره بلندترین مناره امپراتوری عثمانی بوده است.در چهار گوشه این مجموعه چهار مناره ساده ولی ظریف بنا شده است که دو تای آن دارای 2 گلدسته و 2 مناره دیگر دارای 3 گلدسته است. این 10 گلدسته نشانه آن است که سلطان سلیمان قانونی که دستور ساخت مسجد را صادر کرده دهمین سلطان عثمانی است.مسجد سلیمانیه دارای ساختمان‌های جنبی مانند مدرسه، حمام، کتابخانه، کاروانسرا، بیمارستان و آشپزخانه عمومی نیز بوده است. این‌ ساختمان‌های جنبی را به همراه فضا اصلی، مسجد می‌نامیدند.در باغ پشت این مسجد گورهای سلطان سلیمان اول و همسر و مادر و خواهرش و نیز گور سلطان سلیمان دوم و سلطان احمد دوم قرار دارد. در تور استانبول حتما سری هم به این مکان دیدین بزنید

_سلیمانیه_استانبول_3.jpg

_سلیمانیه_استانبول.jpg

_سلیمانیه_استانبول_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,اماکن دیدنی استانبول,جاذبه های گردشگری استانبول,بهترین مکان های دیدنی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 5 ستاره رامادا پلازا استانبول در 2 کیلومتری میدان تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل از 170 اتاق تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در 23 کیلومتری هتل قرار دارد. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشند. در بام این هتل یک استخر نیز موجود می باشد. در رستوران این هتل گلچینی از غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. همچنین اتاق های این هتل تور استانبول ضدصدا می باشد.

_رامادا_پلازا_استانبول_1.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_2.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_3.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_4.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، بار، گرمایش، فروشگاه، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، تهویه، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، آرایشگاه، صرافی، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، مرکز بدنسازی، سرویس نگهداری کودکان، استخر روباز، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، ماساژ و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_رامادا_پلازا_استانبول_5.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_6.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_7.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_8.jpg

_رامادا_پلازا_استانبول_9.jpg

 

 

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون استانبول در سال 2000 و در منطقه تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل زیرمجموعه هتل های بین المللی و زنجیره ای ریتز کارلتون می باشد. این هتل مشرف به تنگه بسفر می باشد و در مجموع از 244 اتاق تشکیل شده است. این هتل 12 طبقه می باشد. فاصله این هتل تور استانبول با اماکن تاریخی کاخ و موزه توپکاپی، مسجد آبی، بازار بزرگ و منطقه سلطان احمد 15 دقیه است. همه اتاق های هتل ضد صدا می باشد.

_ریتزکارلتون_استانبول_1.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_2.jpg

امکانات هتل ریتز کارلتون استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، صبحانه در اتاق، تهویه، مینی بار، حمام ترکی و بخار، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، گرمایش، بار، انبار بار و چمدان، استخر سرپوشیده و روباز، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، مرکز سلامت و آبگرم، خدمات خانه داری، آسانسور، فکس و کپی، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، نگهداری از کودکان، صرافی، لاندری، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، کافی شاپ، سولاریوم، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، اتاق بازی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید .

_ریتزکارلتون_استانبول_3.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_4.jpg

_ریتزکارلتون_استانبول_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور استانبول زمستان 94

تور استانبول دی 94

تور استانبول بهمن 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 4 ستاره بلک برد استانبول در منطقه شهزاده باشی استانبول بنا شده است. این هتل از 81 اتاق تشکیل شده و در نزدیکی بازار استانبول قرار گرفته است. این هتل تور استانبول در 16 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و به مسجد سلمانیه نزدیک می باشد. مسجد فاتح تا هتل بلک برد 2 کیلومتر فاصله دارد. اتاق های این هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشند. در این هتل یک کافه 24 ساعته نیز وجود دارد. هتل بلک برد استانبول 650 متر با شبکه حمل و نقل شهری و حدود 1 کیلومتر با دانشگاه استانبول فاصله دارد.

_بلک_برد_استانبول_1.jpg

_بلک_برد_استانبول_2.jpg

_بلک_برد_استانبول_3.jpg

امکانات هتل بلک برد استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، گاوصندوق، انبار بار، روزنامه، آسانسور،  فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، صبحانه در اتاق، اتوکشی، لباسشویی، خشکشویی، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، آرایشگاه، کرایه اتومبیل، فکس و کپی، مرکز بدنسازی، ماساژ، سونا، حمام ترکی و بخار و... . برای استفاده کردن از امکانات این هتل مجلل با تور استانبول همراه شوید .

 

_بلک_برد_استانبول_4.JPG

_بلک_برد_استانبول_5.jpg

_بلک_برد_استانبول_6.jpg

_بلک_برد_استانبول_7.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل بلک برد استانبول , هتل های 4 ستاره استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 4 ستاره باده استانبول در 3 کیلومتری میدان تقسیم استانبول بنا شده است. این هتل در مجموع از 128 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه آتاتورک در فاصله 21 کیلومتری هتل قرار گرفته است. مراکز خرید استانبول حدود 400 متر از هتل فاصله دارد. ایستگاه مترو نیز در چند قدمی هتل واقع شده است. در این هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور استانبول شهریور 94 سرو می شود. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس است.

_باده_استانبول_1.jpg

_باده_استانبول_2.jpg

امکانات هتل باده استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بار، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، حمام ترکی و بخار، پارکینگ، مینی بار، بالکن، لاندری، ماهواره، تلفن، صندوق امانات، یخچال، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، کرایه اتومبیل و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور استانبول همراه شوید.

_باده_استانبول_3.jpg

_باده_استانبول_4.jpg

_باده_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل باده استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های چهار ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 4 ستاره ایکبال دلوکس استانبول در منطقه لاللی استانبول بنا شده است. این هتل در نزدیکی دیواره های تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است. مسجد ایاصوفیه در 1 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل در مجموع از 140 اتاق تشکیل شده است. در مقابل این هتل تور استانبول ایستگاه تراموا واقع شده است. میدان تقسیم 4 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. هتل ایکبال دلوکس از فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر فاصله دارد.

_ایکبال_دلوکس.jpg

امکانات هتل ایکبال دلوکس استانبول:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، حمام ترکی و بخار، ماساژ، سونا، جکوزی، سولاریوم، تهویه، گرمایش، انبار بار و چمدان، بار، اینترنت وای فای برای میهمانان تور استانبول ، آسانسور، صرافی، سالن بدنسازی، بیلیارد، پرتاب دارت، سالن کنفرانس و...

_ایکبال_دلوکس_1.jpg

_ایکبال_دلوکس_2.jpg

_ایکبال_دلوکس_3.jpg

_ایکبال_دلوکس_4.jpg

_ایکبال_دلوکس_5.jpg

 


:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایکبال دلوکس استانبول,هتل های 4 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل اینتل استانبول

 

هتل 4 ستاره اینتل در چند قدمی خیابان توریستی استقلال قرار دارد. این هتل با 36 اتاق مدرن و شیک مجهز به حمام، سشوار، تلویزیون، سیستم تهویه و مینی بار می باشد. مسافران تور استانبول در رستوران این هتل می توانند صبحانه بوفه میل و بعد از آن با استفاده از وسایل حمل و نقل واقع در میدان تکسیم به منطقه قدیمی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی و گردشگری این منطقه دیدن کنند. در خیابان استقلال نیز انواع رستوران ها، کافه ها، موزه ها و گالری ها میزبان گردشگران می باشد. تراس این هتل چشم انداز زیبایی از شهر استانبول دارد که می توانید از تماشای آن لذت ببرید. هتل اینتل در 20 کیلومتری فرودگاه بین المللی آتاترک قرار دارد.

 

 

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید

 

آدرس: Kocatepe Mah. Taksim Dolapdere Cad. No: 49 Taksim, Beyoglu, 34437 Istanbul, Turkey

امکانات هتل اینتل استانبول

 رستوران، بار، اجاره دوچرخه، تراس، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، مرکز بیزنس، آسانسور، سیستم تهویه.

 

هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول

اتاق هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول

اتاق هتل اینتل استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل اینتل استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 2208
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 هتل 5 ستاره ایمپریال بیزنس بمنتی در منطقه سیسیلی با تراس خود چشم انداز زیبایی از شهر دارد. این هتل 33 اتاق دارد که مجهز به وای فای، تلویزیون، ماهواره، چای/قهوه ساز هستند. هتل ایمریال بیزنس فاشله کمی تا مراکز خرید و رستوران ها دارد و فاصله آن تا مرکز کنگره 15 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند با 500 متر پیاده روی به ایستگاه مترو برسند و از آنجا به آسانی در شهر به رفت و آمد بپردازند. 

 

 

در تور استانبول 94 در این هتل اقامت کنید

 

آدرس: Ergenekon Cad. No:62/A Bomonti Sisli , Sisli, 34377 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، کتابخانه، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، سرویس بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، واکس، خانه داری، اتاق جلسه، اتاق بیزنس، مکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، اتاق های ضد صدا.

 

 

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

اتاق هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

رستوران هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

باشگاه هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

حمام ترکی هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

اتاق جلسه هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایمپریال بیزنس بمنتی استانبول,هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل کنراد استانبول

 

هتل کنراد یکی از هتل های لوکس 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در قسمت اروپایی استانبول در منطقه بشیکتاش و در نزدیکی میدان تکسیم واقع گردیده است تا فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر و 45 کیلومتر تا فرودگاه سابیها فاصله دارد. در سال 2008 یکی از بهترین هتل های جهان شناخته شده است  و دارای نمایی از قسمت قدیمی شهر و تنگه بسفر است و نزدیکترین هتل به پل معروف استانبول می باشد که آسیا و اروپا را بهم وصل می نماید. هتل کنراد تور استانبول همچنین نزدیک بازار بزرگ استانبول ، مراکز خرید و فروشگهای بزرگ و نیز مکانهای دیدنی نظیر موزه ایا صوفیا و دلمه باغچه می باشد. 
 
این هتل نمای بسیار زیبایی دارد و قبلا برنده ی جایزه ی نفیسی شده است،. در بام هتل می توانید از لژی که با منظره ای از پل بوغاز تزئین شده لذت ببرید. استخر سرپوشیده و فضای باز نیز برای مهمانان تور استانبول درنظر گرفته شده است.تمام اتاق های این هتل دارای دکوراسیون مدرن و به روز می باشند و همگی مجهز به اتاق نشیمن، میزکار و حمام مرمرین می باشد. از دیگر امکانات هتل تلویزیون ال سی دی، ماهواره، پرده های ضد نور و قفل های الکترونیکی است.

 

هتل کنراد استانبول

در داخل ساختمان هتل رستوران مونت  قرار گرفته و انواع غذاهای بین المللی و ترکیه ای را با کمی تغییرات خلاقانه سرو می کند. رستوران مزه نیز غذاهای سنتی ترکیه را به همراه نوشیدنی های محلی به شما میهمانان گرامی تور استانبول ارائه می دهد. در طبقه ی 14 هتل نیز  کافه ی سامیت قرار گرفته و انواع نوشیدنی ها را با دسرهای لذیذ فراهم می کند. 
ازجمله امکانات تفریحی این هتل می توان به کلوپ ورزشی، سونا، حمام بخار، استخر سرپوشیده و فضای باز و زمین تنیس اشاره کرد. 

هتل کنراد استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کنراد استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد تور استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد و از جمله هتل های شیک و تمیز استانبول می باشد. این هتل به خصوص برای خانم های علاقه مند به خرید جایی بسیار مناسب است زیرا هتلی است که فروشگاه های بیشماری دارد

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد دارای 84 اتاق می باشد که کلیه اتاق ها تمیز و راحت است خدمات نظافت اتاق روزانه انجام میشود برای آرامش مسافران تور استانبول هتل دارای اتاق های عایق صداست شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا جلوگیری می کند و خواب و استراحت راحت شما را به هیچ وجه بهم نخواهد زد. در این هتل اتاق جلسه کاملا مجهزی نیز تعبیه شده است و هتل دارای صرافی نیز می باشد. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.می توانید برنامه گردش خود را نیز از هتل بخواهید.

امکانات رفاهی هتل آوانگارد شامل ماساژ ، جکوزی ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده است همچنین از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد که شما میهمانان تور استانبول را آسوده خاطر می کند

هتل آوانگارد استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل آوانگارد استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل گرند هیلاریوم استانبول

این هتل 4 ستاره هتل گرند هیلاریوم استانبول در منطقه تاریخی و مرکز شهر استانبول در ینی کاپی استانبول واقع شده است.هتل اتاق بدنسازی و حمام ترکی به مسافران تور استانبول خود ارائه میدهد.اتاقهای هتل مجهز به  گاوصندوق ،  مینی بار و سیستم تهویه مطبوع می باشد.میهمانان میتوانند به تماشای ماهواره و خوردن و نوشیدن در اتاق بپردازند.هتل کافه اینترنت ،لابی بزرگ و تریا در اختیار میهمانان گرامی تور استانبول قرار میدهد.

 
مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گرند هیلاریوم استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

 هتل تکسیم گونن استانبول

 

این هتل 4 ستاره تور استانبول در مرکز شهر و در میدان تقسیم  واقع شده است .هتل تا جاذبه های شهر استانبول فاصله ی کمی دارد.و هنگام خروج از هتل میتوانید تئاترهای گوناگون ،گالری های هنری،بارها و کافه ها بروید.نمای هتل زیبا و دیدنی است و اتاقهای هتل مجهز و زیبا هستند.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو میکند

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل تکسیم گونن استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

  هتل کریستال استانبول

این هتل 4 ستاره تور استانبول فاصله کمی تا یدان تقسیم دارد و تا ایستگاه اتوبوس تنها صد متر فاصله دارد.و به دلیل نزدیکی به خطوط ریلی دسترسی به همه جا راحت است.اتاقهای هتل شامل سوئیت های بزرگ و کوچک و اتاقهای استاندارد است.دسترسی به اینترنت بی سیم در همه جای هتل مقدور است.هتل دارای امکانات تفریحی از قبیل استخر سر پوشیده،سونا و حمام ترکی برای آسایش و رفاه میهمانان تور استانبول است در اطراف هتل انواع بوتیک ها،بارهای فراوان ، رستوران و مرکز خرید وجود دارد.ایستگاه تراموا و اتوبوس در نزدیکی هتل هستند.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل کریستال استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

این مسجد که در شهر استانبول واقع شده است در سال 1916 میلادی به دستور سلطان احمد اول ساخته شد و پس از مرگ ایشان او را در همان مسجد دفن کرده و مسجد به نام او سلطان احمد نامگذاری شد این مسجد در یکی از قدیمی ترین مناطق استانبول واقع شده است که گردشگران تور استانبول می توانند از آن دیدن نمایند.مسجد سلطان احمد استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است و تا ساحل بسفر فقط چند قدم فاصله دارد.مناره های زیبای مسجد از دریا در حال درخشش هستند این مسجد بزرگ دارای شش مناره است که در مقابل کلیسای ایاصوفیه بنا شده است 

مسجد سلطان احمد استانبول



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مسجد سلطان احمد استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد