نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آپارتمان کایرا آنتالیا

یکی از هتل آپارتمان های تمیز و مناسب آنتالیا هتل آپارتمان 4 ستاره کایرا آنتالیا است که در موقیت مکانی خوبی بر خوردار است. هتل آپارتمان کایرا آنتالیا دارای اتاق هایی مجهز به امکانات رفاهی ,تخت خواب ,میز ارایشی,میز غذا خوری, سيستم تهويه مطبوع, اینترنت و … در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. اتاق های بزرگ و خانوادگی این هتل آرامش و راحتی را برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان می آورد. از امکانات تفریحی و سرگرمی ای هتل آپارتمان استخر رو باز برای شنا با اب تمییز برای ورزش و صندلی برای آفتاب گرفتن مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. در هتل کایرا آنتالیا اجاره دوچرخه هم موجود است و مسافران تور آنتالیا با آن می توانند در شهر به راحتی بچرخید و هم ورزش کرده باشند و از آنتالیا دیدن نمایند.

امکانات هتل آپارتمان کایرا آنتالیا:

رانسفر فرودگاه ,گاوصندوق, محل مخصوص کشیدن سیگار, استخر, کرایه دوچرخه و ... که برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل الدرا ریزورت آنتالیا

 هتل 4 ستاره الدار ریزورت یکی از زیبا ترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار گرفته است. این هتل در کنار دریا در اختیلر مسافران تور آنتالیا قرار دارد. این هتل دارای  سالن کنفرانس زیبا می باشد. همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافرانتور آنتالیا در نظر گرفته شده است.هتل الداز ریزورت آنتالیا برای مسافران تور آنتالیا امکانات خوب قرار می دهد.

امکانات هتل الدار ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته،تلویزیون ال سی دی، ماهواره، مینی بار، گاو صندوق، بالکن ، حمام، سشوار، صندوق امانات، سشوار، صندوق امانات،استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، استخر روباز، حمام ترکی، پزشک برای مسافران تور آنتالیا، خدمات پرینت و فکس، صرافی، پارکینگ، لاندری، اسکواش، فروشگاه، سونا، جکوزی، ماساژ ، سالن کنفرانس و...

 

 

هتل باتونت آنتالیا

هتل 4 ستاره باتونت گاردن یکی از هتل های خوب آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار گرفته است. این هتل در مجموع از 175 اتاق مجهز با امکانات عالی تشکیل و در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است. هتل باتونت گاردن آنتالیا در 60 کیلومتری فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. در نزدیکی این هتل ساحل دریای بسیار زیبا قرار دارد که مسافران تور آنتالیا در مدت زمان 10 دقیقه می توانن به دریا بروند. هتل به اینترنت وایرلس مجهز می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا ۲۲ کیلومتر با شهرستان باستانی لیکیا پاسه لیس و ۷۰کیلومتر با پیست اسکی فاصله دارد. یکی از امکانات هتل پارکینگ خصوصی رایگان برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل باتونت گاردن آنتالیا:

استخر روباز، باغ، تراس، دارت، سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، ماساژ، حمام ترکی و بخار، منطقه ساحل خصوصی، انبار بار و چمدان، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و کپی، آسانسور، رستوران بوفه، فروشگاه، صندوق امانات، آرایشگاه و... برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تابستان95  

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تیر 95 

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا تعطیلات مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا درسال 1994 میلادی در زمینی به مساحت 125 هزار متر مربع در منطقه بلک آنتالیا افتتاح شده و در سال 2014 بازسازی شده است. این هتل 5 ستاره مجموعا 600 اتاق و 20 ویلا دارد.رستوران های هتل آستریا کلاب آنتالیا از قبیل رستوران (اصلی،روباز، چینی،ایتالیایی، ترکیه ای) این رستوران آماده پذیرایی از شما گردشگران تور آنتالیا می باشد و همچنین دارای ساحل اختصاصی نیز می باشد.فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 43 کیلومتر،فرودگاه بین المللی آنتالیا 33 کیلومتر و تا مراکز خرید بلک 3 کیلومتر است. هتل به اینترنت پرسرعت بی سیم مجهز می باشد. 

 امکانات هتل آستریا کلاب آنتالیا:

رستوران بین المللی،پذیرش شبانه روزی،سرسره های آبی،چتر آفتاب،مینی کلاب،اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی، صرافی، کپی و فکس،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،لاندری،خشکشویی،گاو صندوق،خدمات تحویل بار و چمدان، آسانسور، مرکز تجاری،فروشگاه،ترانسفر فرودگاه،اینترنت پر سرعت رایگان،سالن کنفرانس،بار،کافی شاپ، ژیمناستیک، زمین تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، حمام سنتی ترکی و بخار،مرکز سلامت و آبگرم  SPA،سالن بدنسازی و ورزشی،ورزش های آبی،سرویس مراقبت از کودکان، پینگ پنگ، والیبال ساحلی،ایروبیک، بیلیارد،تخت های حمام آفتاب و...

شما گردشگران تور آنتالیا با انتخاب هتل آستریا کلاب آنتالیا سفر به یادماندنی را تجربه می کنید.

 

هتل آسکا لارا آنتالیا

هتل آسکا لارا در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است و یکی از هتل های زنجیره ای اسکا می‌باشد .هتل آسکا لارا ریزورت در سال ۲۰۱۴ و به مساحت ۶۲ هزار مترمربع در لارا بنا گردید . این هتل دارای ۱۵۰ متر ساحل شنی اختصاصی است که ۳۵۰ متر با هتل فاصله دارد. هتل آسکا لارا ریزورت با مرکز شهر آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود ۱۵ کیلومتر فاصله دارد . اتاق‌های هتل آسکا لارا آنتالیا اکثرا بین ۱۸ تا ۲۴ متر هستند و استاندارد بشمار می آیند البته هتل دارای اتاقهای دبل ، خانوادگی و اتاقهای ویژه معلولین نیز هست . هتل ۷ طبقه آسکا لارا در مجموع ۵۴۵ اتاق دارد که دسترسی به آنها به وسیله ۶ آسانسور صورت می‌گیرد . تمامی اتاق‌ها دارای مینی‌بار (رایگان) ، صندوق امانات (رایگان) ، تلویزیون صفحه تخت ، تلفن ، حمام با وان و دوش و اینترنت می باشند و بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن با چشم انداز دریا هستند که مسافران تور آنتالیا لحظات خوشی را در این هتل سپری می کنند.

امکانات هتل آسکا لارا :

خدمات و امکانات هتل آسکا لارا آنتالیا شامل استخر (روباز،سرپوشیده،کودک) و یک پارک آبی با ۹ سرسره آبی ، زمین تنیس ، بسکتبال ، بیلیارد ، دارت ، باشگاه بدن‌سازی ، سونا ، مرکز  SPA ، ماساژ ، حمام ترکی ، اتاق بازی و باشگاه کودکان میشود . رستوران Anka  به صورت بوفه ۲۴ ساعته صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. البته هتل دارای ۶ رستوران دیگر نیز هست که میتوانید با پرداخت هزینه در این رستوران ها غذا میل کنید . در رستوران‌های آلاکارته هتل آسکا لارا ، انواع غذاهای ترکی ، ایتالیایی ، چینی و دریایی ارائه می‌شود . اینترنت در لابی و اماکن عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس می‌باشد و پرسنل هتل آسکا لارا در آنتالیا نیز 24 ساعته آماده پاسخگویی به نیاز های شما هستند.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا در سال 2005 میلادی در منطقه کمر آنتالیا افتتاح شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل 5ستاره در مجموع از 514 اتاق و سوییت تشکیل شده است. فرودگاه بین المللی آنتالیا 50 کیلومتر و شهر آنتالیا حدود 45 کیلومتر با این هتل فاصله دارد. استخر هتل بیش از 5000 متر مربع وسعت دارد. هتل با مرکز کمر کمتر از 10 دقيقه فاصله دارد. این هتل دارای 6 رستوران بین المللی و غذاهای شرقی و برنامه های شب ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد. 

امکانات هتل اورنج کانتی آنتالیا :

پذیرش شبانه روزی،رستوران بین المللی،سیستم گرمایش،تهویه مطبوع،صندوق امانات،ساحل اختصاصي، استخر روباز،حمام سنتی تركي،سونا، جكوزي، ‌ماساژ، بار، خانه داری، آرایشگاه، مرکز سلامت و آبگرم SPA و... برای میهمانان  تور آنتالیا  می باشد.

هتل خدمات منحصربه فردی را به میهمانان وگردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد که شما گردشگران عزیز با اقامت در این هتل خاطراتخوب و به یادماندنی را درذهن خود حکاکی کنید.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

  تور آنتالیا تابستان 95

 

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورنج کانتی آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل هیمروس آنتالیا

هتل  هیمروس آنتالیا (4 ستاره) که حدود ۸۵ اتاق دارد و اتاق ها مجهز به تلویزیون و ماهواره ، مینی بار و بالکن هستند. دارای حمام اختصاصی می باشد.یک سرویس رایگان اتوبوس شاتل از هتل به ساحل وجود دارد  این هتل یک هتل کوچک و دوستانه با بهره گیری از یک مکان آرام در حومه کمر است. 

امکانات هتل هیمروس آنتالیا:

هتل هبمروس دارای کافي نت ,اينترنت در لابي و همچنین اينترنت در اتاق ها می باشد که مسافرین به راحتی با وای فای میتوانند دسترسی به اینترنت داشته باشند.امکانات تفریحی و سرگرمی هتل هم باشگاه بدنسازی و استخر سرباز به همراه سونا و جکوزی  و دارای پذیرش 24 ساعته می باشد که بصورت رایگان در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار داده است.

رستوران هتل  هیمروس آنتالیا دارای  پذیرایی در محوطه باز می باشد که شما می توانید غذا را در محوطه سرو کنید. 

یک استخر در فضای باز با بخش ویژه کودکان و یک بوفه کنار استخر با صندلی هایی برای استراحت و حمام آفتاب مهمانان همچنین می توانند از  ورزش های مختلف آبی از جمله قایقرانی با قایق های بادی ، جت اسکی، قایقرانی موتوری، غواصی، موج سواری استفاده کنند. مسافران تور آنتالیا می توانند لحظات خوشی را در هتل هیمروس سپری کنند.

 

 

هتل ماتیات آنتالیا

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد.

 

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... را نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در هتل ماتیات آنتالیا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا مرداد 95

                                                                                                                                  تور آنتالیا تابستان 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل یلکن بلو لایف آنتالیا

 

هتل 5 ستاره یلکن بلو لایف آنتالیا در سال 2011ميلادي در منطقه بلدیبی آنتالیا بنا شده است. این هتل در مجموع از 332 اتاق تشکیل شده است. هتل در فاصله 28 کیلومتری از مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل یلکن در فاصله بسیار کمی از دریا واقع شده است. فاصله هتل تا مركز شهر كمتر از 10كيلومتر است. فاصله فرودگاه با این هتل 40 کیلومتر می باشدو هتل مجهز به اینترنت وای فای می باشد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا.jpg

 

امکانات هتل یلکن بلو لایف آنتالیا:

2 سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز( کودکان و بزرگسالان)، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، کلاس غواصی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، ماساژ و اسپا، آرایشگاه، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور ، تهویه، اینترنت وایرلس رایگان، پزشک، ترانسفر فرودگاه، کرایه دوچرخه، کرایه اتومبیل، گیم نت، کافی نت، برنامه های شاد شبانگاهی، مینی کلاب، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، رستوران، لابی، بار، کافه، استخر و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_5.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_4.jpg

_یلکن_بلو_لایف_آنتالیا_3.jpg 

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس مدرن ترین هتل در منطقه کنی آلتی شهر آنتالیا است.  مساحت این هتل 5 ستاره تقریبا ۱۳ هزار مترمربع است . این هتل تا ساحل زیبای دریای مدیترانه تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد و سرویس دهی هتل اونکل به صورت ALL می باشد. فاصله هتل اونکل رزیدنس تا فرودگاه آنتالیا حدود ۶۰ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و  توریستان تور آنتالیابه راحتی به مراکز خرید آنتالیا دسترسی خواهند داشت. 

خدمات اتاق ها:

اتاق های هتل اونکل رزیدنس آنتالیا  بسیار زیبا و شیک و مبله می باشد البته هتل اونکل رزیدنس آپارتمان هایی با آشپزخانه مجهز هم دارد که می توان رزرو کرد . تمامی آپارتمان ها از امکاناتی نظیر بالکن، تهویه ، تلفن ، آشپزخانه ، حمام اختصاصی ، سشوار و تلویزیون برخوردار هستند . رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که گردشگران تور آنتالیا از طرفداران غذاهای رستوران هتل اونکل رزیدنس هستند.

 

خدمات هتل اونکل رزیدنس:

از خدمات شامل استخر روباز به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع ، کافه کنار استخر ، استخر سرپوشیده با آب گرم ، سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدن سازی و سالن ماساژ ، پارکینگ سرپوشیده برای ۲۴۰ اتومبیل ، پارکینگ در فضای باز برای ۶۰ اتومبیل ، اینترنت Wi-Fi ،  سالن بسکتبال و والیبال نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا از سفر خود لذت بیشتری ببرند، آرایشگاه  ، ترانسفر فرودگاه ، خشکشویی ، صرافی ، کرایه اتومبیل و … پرسنل مجرب 24 ساعته آماده پذیرایی از شما مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل آدم و حوا آنتالیا _آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif_آنتالیا.gif Antalya Adam & Eva Hotel

هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا Antalya Adam & Eva Hotel در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا دارا می باشد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر یا 45 دقیقه و تا فرودگاه 35 كيلومتر یا 35 دقیقه است.طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است.

-آدم-و-حوا-آنتالیا.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-4.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل آدم و حوا آنتالیا:

رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و...

-آدم-و-حوا-5.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-2.gif

-آدم-و-حوا-آنتالیا-6.gif

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا مرداد 95 

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد که در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل منظره فوق العاده زیبایی را به گردشگران تور آنتالیا ارائه می دهد. فاصله هتل مونتانا بیچ تا مرکز آنتالیا 30 کیلومتر و تا مرکز کمر 15 کیلومتر می باشد. این هتل دارای اتاق های تمیز و زیبا می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، یخچال و ... می باشد.

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس , سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری... علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود. 

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل مونتانا بیچ آنتالیا

 

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است که فاصله آن تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر می باشد. این هتل از اتاق های استاندارد , اتاق خانواده و از همه مهمتر اتاق مخصوص معلولین تشکیل شده است. این هتل اقامتی خوب و سفری به یاد ماندنی را برای میهمانان تور آنتالیا به ارمغان می آورد.

امکانات هتل آکا کارلوس آنتالیا :

رستوران و بار, استخر سرپوشیدهسالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانساستخر روباز, یوگا, حمام ترکی, زمین تنیس, خدمات پرینت و فکس, صرافیپارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس درمانی, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, میز پینگ پنگ, زمین گلف, بوفه صبحانه و ... برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

هتل آکا کارلوس آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است ، در مجموع هتل هایی که در این منطقه از آنتالیا واقع شده اند از شیک ترین و مجلل ترین هتل ها می باشند. این هتل در سال 2005 احداث گردید و در سال 2010 مورد بازسازی قرار گرفته است . هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا تا فرودگاه 40 کیلومتر و تا مرکز شهر 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از 447 اتاق مجهز تشکیل شده است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت و بالکن می باشد. در رستوران های این هتل انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا سرو می شود، همچنین می توانید وعده غذایی خود را در داخل هتل و هم در فضای باز میل کنید. 

امکانات هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا :

استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , تئاتر , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , زمین تنیس , میز تنیس , بازیهای کامپیوتری , پینگ پنگ , زمین والیبال , زمین فوتبال , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , ماساژ , حمام ترکی , رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , بار , تهویه هوا , رستوران , رستوران با غذای بین المللی , رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و .. برای میهمانان تور آنتالیا می باشد.

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

هتل آلوادونا اکسکلوسیو آنتالیا

 

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا در شمار هتل های 5 ستاره آنتالیا قرار دارد. این هتل معروف از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کمر واقع گردیده است که بین کوهستان سرسبز و در سمت دیگر دریای مدیترانه قرار دارد. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکان های دیدنی و تاریخی معروف مانند : کلوپ آمارا ، فواره های دودین ، موزه باستان شناسی آنتالیا ،هیراپولیس ، گودال کوپرلو ، کالیچی ، پاموکاله ، تیرمیسوس ، ساحل کنیالتی ، مامور کالیسی ، ساحل کنیالتی ، آنتالیا مینی سیتی و . . . می باشد. هتل مدر ریزورت آنتالیا دارای 228 اتاق بسیار لوکس و مجهز به امکانات روز هتل داری برای گردشگران تور آنتالیا می باشد، از جمله این امکانات می توان به قفل الکترونیکی ، وسایل برودتی و حرارتی ، سیستم تهویه مطبوع ، تلویزیون ، یخچال ، صندوق امانات ، حمام مجهز و . . . اشاره نمود.

امکانات هتل مدر ریزورت آنتالیا :

مرکز بدنسازی ، سولاریوم،، استخر، سونا و جکوزی ، کوه نوردی ، حمام ترکی و بخار ،تفریحات ساحلی ، زمین های بازی ، سالن زیبایی ،اتاق ماساژ ، ساحل اختصاصی برای میهمانان تور آنتالیا ، صرافی ، فروشگاه و . . .

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

هتل مدر ریزورت آنتالیا

 

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا تیر 95

تور آنتالیا مرداد 95

تور آنتالیا شهریور 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل کالیستا آنتالیا

هتل 5 ستاره کالیستا آنتالیادر زمینی به مساحت 120000 متر مربع در منطقه بلک احداث شده است. ساخت هتل در سال 2005 توسط شركت اوزكار آغاز شد. این هتل در مجموع 502 اتاق استاندارد دارد. این هتل تاآنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر فاصله دارد که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

_کالیستا_آنتالیا_3.jpg

_کالیستا_آنتالیا.jpg

امکانات هتل کالیستا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی، استخر سر پوشیده و...  . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-کالیستا-آنتالیا6.jpg

 

-کالیستا-آنتالیا2.jpg


هتل رامادا پلازا آنتالیا

هتل 5 ستاره رامادا پلازا آنتالیا در سواحل شهر لارا بنا شده است.  این هتل در مجموع از 240 اتاق تشکیل شده است. هتل با مناطق تاریخی و مکان های توریستی شهر از جمله شهر باستانی کالئی تنها 700 متر فاصله دارد. موزه و آثار باستانی شهر آنتالیادر فاصله 800 متری هتل واقع شده است. فاصله فرودگاه تا هتل حدود 10 کیلومتر می باشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوبی داشته باشند. 

_رامادا_پلازا_آنتالیا1.jpg

امکانات هتل رامادا پلازا آنتالیا:

هتل دارای امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان،استخر آب گرم ،سالن ورزشی ،استخر سرپوشیده ،حمام ترکی ، ماساژ درمانی و اتاقهای رو به دریا و کوه است .اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره ،سیستم تهویه و بالکن اختصاصی می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای خارجی و ترکی را ارائه میدهد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود. هتل تا فرودگاه ده کیلومتر و تا موزه ی باستانی هشتصد کیلومتر فاصله دارد میمانان میتوانند از پارکینگ اختصاصی نیز استفاده نمایند. 

_رامادا_پلازا_آنتالیا_2.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_5.jpg

_رامادا_پلازا_آنتالیا_3.jpg


هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

 هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا که بسیار شیک و لوکس است و جزو گروهی Stone Group Hotels است که در مساحتی به وسعت 53 هزار متر مربع ساخته شد و در اول آوریل 2011 افتتاح گردید. این هتل در 17 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است.این هتل دارای 500 اتاق می باشد که به 363 اتاق ممتاز، 48 اتاق دوبلکس، 54 اتاق خانوادگی، 8 سوئیت، 23 سوئیت دوبلکس و 2 سوئیت شاهانه و مجلل تقسیم شده اند که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد.

-رویال-هالیدی-پالاس3.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس-آنتالیا8.jpg

امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس :

شامل ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل ۵ ستاره دارای اتاق بازیهای کامپیوتری و کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی می باشد. يک صرافی نيزجهت تهیه ارز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهزبرای مهمانانی که به قصد تجارت به آنتالیا سفر می کنند این هتل لوکس گزینه خوبی برای اقامت آنان می باشد.میهمانان و گردشگران می توانند در باغ هتل استراحت کنند و از زیبایی های آن لذت ببرند. ميهمانان می توانند در فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، قايقرانی با کانو، بيليارد، تنيس، بولينگ، پرتاب دارت شرکت کنند.همچنین یک سالن بدنسازی کاملا مجهز در هتل وجود دارد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-رویال-هالیدی-پالاس4.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس7.jpg

-رویال-هالیدی-پالاس5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 


 

 

هتل رویال وینگس آنتالیا

 

هتل 5 ستاره رویال وینگس آنتالیا در ۵۰۰ متری ساحل لارا واقع شده است. بنا به تقاضای علاقه مندان ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه آنتالیا که در ۱۵ کیلومتری این هتل ۵ ستاره قرار گرفته، امکان پذیر می باشد که  آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.برای رفتن به مرکز شهر آنتالیا باید ۱۷ کیلومتر با ماشین طی کرد.

 

-رویال-ویگنس1.jpg

 

امکانات هتل رویال وینگس آنتالیا:

 

هتل رویال وینگس دارای  اتاق های ، ۱ تخته، ۲ تخته و استاندارد با طراحی شیک و مدرن  می باشد،اتاق ها همگی از امکانات کامل ولوکس برخوردار می باشند. تمامی اتاق ها دارای حمام ، سیستم تهویه مناسب ، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار ،ارائه خبرنامه  و روم سرویس۲۴ ساعته می باشد. از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، تنیس، بولینگ، پرتاب دارت شرکت کنند. اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.همچنین هتل رویال وینگس آنتالیا دارای یک کتابخانه برای علاقه مندان به مطالعه می باشد. از امکانات تفریحی ورزشی هتل می توان به  ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (فصلی) ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده (فصلی) و امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل اشاره کرد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

-رویال-ویگنس2.jpg

 

-رویال-ویگنس3.jpg

 

-رویال-ویگنس5.jpg

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل توریست آنتالیا

هتل ۴ ستاره توریست آنتالیا  می باشد و با نمای زیبا و رو به دریا توانسته مسافران و گردشگران تور آنتالیا را به خود جذب کند .

1هتل_-توریست.jpg

امکانات هتل توریست آنتالیا:

هتل tourist دارای استخر رو باز می باشد که همراه با ماساژ و همچنین سونا و حمام ترکی دارد که برای کودکان هم زمین بازی خاص در نظر گرفته اند.اتاق های مخصوص برای معلولین و سوئیت های مخصوص تازه عروس و داماد نیز در نظر گرفته اند.در اتاق ها بازی های کامپیوتری و در سالن هتل پینگ پنگ و اسب سواری در هتل برای مسافران و مهمانان در نظر گرفته شده است. رستوران هتل توریست آنتالیا هم اماده پذبرایی برای مهمانان در وعده :صبحانه ,نهار و شام میباشد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

-توریست2.jpg

-توریست3.jpg

-توریست_5.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 


 

 

هتل کلاب فالکن آنتالیا

 

هتل 4 ستاره کلاب فالکن آنتالیا در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در مجموع  274 اتاق دارد. در فاصله‌ی ٢٠٠ متری هتل، ایستگاه حمل و نقل عمومی وجود دارد و مرکز توریستی لارا 1 کیلومتر و ساحل لارا 6 کیلومتر با آن فاصله دارد. این هتل فقط 5 کیلومتر تا آنتالیا و حدود 10 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد که باعث جذب مسافران تور آنتالیا میشود. 

 

_کلاب_فالکن_آنتالیا_3.jpg

 

امکانات هتل کلاب فالکن آنتالیا:

 

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، استخر روباز،سونا، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی و بخار،استخر سر پوشیده، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری، آسانسور، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، گرمایش، بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_کلاب_فالکن_آنتالیا_5.jpg

 

_کلاب_فالکن_آنتالیا_2.jpg

 

_کلاب_فالکن_آنتالیا.jpg


هتل مونتانا بیچ آنتالیا

هتل 4 ستاره مونتانا بیچ آنتالیا در منطقه زیبای کمر واقع شده است. این هتل دارای منظره فوق العاده ای است و مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند با دیدن منظره زیبای آن لذت ببرند. هتل مونتانا بیچ در فاصله 15 کیلومتری مرکز خرید کمر و 30 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قرار دارد. این هتل متشکل از 5 اتاق است که اتاق ها از تمام امکانات رفاهی برخوردارند.

-مونتانا-بیچ-آنتالیا2.jpg

امکانات هتل مونتانا بیچ آنتالیا :

از امکانات این هتل می توان به استخر روباز , استخر سر پوشیده , رستوران در فضای باز , والیبال ساحلی , سالن ورزشی , سالن شطرنج و تنیس و... اشاره کرد. علاوه بر این در میان وعده های صبحانه , نهار , شام اسنک و عصرانه نیز سرو می شود. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از سفر خود لذت ببرند.

-مونتانا-بیچ-انتالیا3.jpg

-مونتانا-بیچ-آنتالیا5.jpg

-مونتانا-بیچ-آنتالیا1.JPEG


هتل لارا فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره لارا فالکن آنتالیا در منطقه لارا و در یک ساحل صخره ای زیبا قرار گرفته است. این هتل دارای امکانات رفاهی فوق العاده ای می باشد و به مسافران عزیز تور آنتالیا توصیه می شود که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. هتل لارا فالکن متشکل از 6 بلوک مجزا و 275 اتاق می باشد که کف آن ها پارکت شده. اتاق ها دارای بالکن های با چشم انداز بی نظیری هستند. اتاق ها بسیار مجهز هستند و دارای حمام خصوصی کامل , ماهواره , تلویزیون , سیستم تهویه و.... می باشند. از مزایای هتل لارا فالکن نزدیک بودنش به مراکز خرید و دیدنی های آنتالیا می باشد.

-لارا-فالکن-آنتالیا1.jpg

امکانات هتل لارا فالکن آنتالیا :

از امکانات این هتل 4 ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد: استخر سرپوشیده و روباز , استخر کودک , رستوران ساحلی , انواع سونا , پارک کودک , مزیک زنده , مینی کلوپ , سالن تنیس والیبال و ایروبیک , سالن ماساژ , حمام ترکی , پارک کودک و... . از خدماتی که مسافران تور آنتالیا می توانند به صورت رایگان از آن ها استفاده کنند عبارتند از سونا خشک و بخار , استخر کودک , برنامه های تفریحی روزانه و شبانه , سالن تنیس , آکوا پارک , رستوران آلا کارت , موزیک زنده و... . مسافران عزیز تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

-لارا-فالکن-آنتالیا4.jpg

-لارا-فالکن-آنتالیا5.gif

-لارا-فالکن-آنتالیا2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و مشاوره با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

پاموک کاله (پاموک قلعه)

پاموک کاله در زبان ترکی به معنی قصر پنبه ای میباشد چشم اندازی زیبا و غیرواقعی در غرب ترکیه ساخته است که به خاطر شیب های پله ای سفید همچون برفش معروف شده است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن بوجود آمده اند. این ماده یک سنگ رسوبی است که از آب معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند و به این شکل در می آید. آدمیان در هزاران سال گذشته در این آب ها شنا میکردند هیراپولیس شهر باستانی یونانی که به واسطه پادشاهان پرگامون روی چشمه های آب داغ بنا شده است. خرابه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی در این مکان به چشم میخورد . برای دیدن از این منطقه زیبا با تور آنتالیا همراه شوید .

_کاله_پاموک_قلعه.jpg

 

غار کارائین : 

یکی دیگر از مناطق دیدنی آنتالیا غار کارائین است که در فاصله 30 کیلومتری شهر آنتالیا و شرق کوه چان قرار دارد. از خصوصیات در خور توجه این مکان تعلق آن به دوران پارینه سنگی است. این غار از جمله قدیمیترین مکانهای سکونت انسانها در کشور ترکیه می باشد و امروزه از جاذبه های گردشگری در تور آنتالیا به شمار می رود.این مکان دارای یک ورودی مجزا است که با نور خورشید روشن می شود و در ادامه به 3 تالار بهم پیوسته منتهی میگردد. در داخل غار، یک موزه کوچک در کنار درب ورودی این غار قرار دارد که برخی از آثار باستانی که قدمت آنها به 160 هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد را به نمایش می گذارد . برای دیدن از این غار تاریخی با تور آنتالیا همراه شوید .

_کارائین.jpg

 

 

 

کسیک مناره آنتالیا :

کسیک مناره که در کلیسای کورکوت قرار گرفته در قرن پنجم میلادی به نام مریم مقدس ساخته و در زمان بایزید دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد، به همین دلیل از آن بنام مسجد کورکوت یا مسجد کبیر یاد می کنند. در نتیجه خسارتی که از آتش سوزی سال 1896 به مسجد وارد شد و سوختگی قسمت چوبی بالای مناره مسجد، این مسجد به مسجد مناره شکسته کسیک مشهور شد.این مناره از دیدنی ها در تور آنتالیا است و به معنای  مناره های بریده شده می باشد که در گذشته بعنوان کلیسا از آن استفاده می شده است.  این اثر در واقع نمایانگر تاریخ کهن شهر که زمان رومی ها ، بیزانس  ، سلجوقیان ، عثمانی ها تا به امروز را شامل میشود ، می باشد. هنگامیکه امپراتور  دریا در سال 130  بعد از میلاد در شهر (فاسیلین) از استان آنتالیا دیدن  کرد به افتخار او دروازه ای با سه  طاق و ستونهای تزئین شده بنا گردید. در آن زمان این دروازه تنها راه ورودی به شهر به شمار می آمد.  امروزه دو برج دروازه و قسمتهایی از دیوارهای آن را می توان در کنار بندرگاه مشاهده نمود. در تور آنتالیا حتما از این مکان زیبا دیدن نمایید

_مناره_آنتالیا.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 5 ستاره کالیستا آنتالیا در زمینی به مساحت 120000 متر مربع در منطقه بلک احداث شده است. ساخت هتل در سال 2005 توسط شركت اوزكار آغاز شد. این هتل تور آنتالیا در مجموع 502 اتاق استاندارد دارد. این هتل تا آنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر فاصله دارد.

_کالیستا_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل کالیستا آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان، اتاق بازیهای کامپیوتری، تنیس، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی، استخر سر پوشیده و...  . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

_کالیستا_آنتالیا_3.jpg

 

_کالیستا_آنتالیا.jpg

 

_کالیستا_آنتالیا_4.jpg

 

 

هتل 5 ستاره لارا فامیلی کلاب در منطقه لارا احداث شده است. این هتل در سال 2007 بازسازی شده است. هتل در مجموع 540 اتاق و سوییت دارد. این هتل تور آنتالیا دارای 200 متر ساحل اختصاصی ماسه ای می باشد. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 9 کیلومتر است.

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، زمین تنیس، بسکتبال، میز بیلیارد، پینگ پنگ، بولینگ، سالن بدنسازی، سیبل دارت، سونا، جکوزی، چندین استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، سولاریوم، گیم نت، خدمات پزشکی، مرکز خرید مدرن، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن زیبایی، سرویس نگهداری از کودکان، صندوق امانات، تهویه و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_2.jpg

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا_4.jpg

_لارا_فامیلی_کلاب_آنتالیا.jpg

 

 

هتل 5 ستاره پرتو بلو آنتالیا در سال 2002 در ساحل "کنیالت" یکی از طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه بوده و در دامنه کوه های "بیدلر" بنا شده است. مرکز تفریحی آنتالیا در 8 کیلومتری هتل واقع شده است. این هتل تور آنتالیا تا مرکز شهر 12 کیلومتر و تا فرودگاه 22 کیلومتر فاصله دارد.

_پرتو_بلو_آنتالیا_2.jpg

امکانات هتل پرتو بلو آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، پذیرش، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه،اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، فکس و کپی، تنیس، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، بازی دارت، کرایه دوچرخه، کانو،ماساژ، جکوزی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، شیرجه، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، غواصی، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان،اتاق بازیهای کامپیوتری و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

_پرتو_بلو_آنتالیا.jpg

 

 _پرتو_بلو_آنتالیا_5.jpg

 

 _پرتو_بلو_آنتالیا_4.jpg

 

 _پرتو_بلو_آنتالیا_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا زمستان 94

تور آنتالیا دی 94

تور آنتالیا بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر در حدود  5 کيلومتر است. فرودگاه آنتاليا در 15 کيلومتري این هتل تور آنتالیا قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

 

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مسافران تور آنتالیا ، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . 

این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما گردشگران به همراه می آورد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

_آدونیس_آنتالیا_3.jpg

_آدونیس_آنتالیا.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدونیس آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰۰ متر مربع و در منطقه Beldibiدر ساحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع ۱۱۰۷ اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا ۳۵ کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  ۴۵ کلیومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا.jpg

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور، تهویه مطبوع، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور آنتالیا ، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_4.jpg

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_5.jpg

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 4 ستاره ماتیات آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا احداث شده است. این هتل در مجموع 140 اتاق دارد. فرودگاه آنتالیا 1 ساعت با این هتل فاصله دارد. این هتل مجهز یه سیستم تهویه مطبوع می باشد. همچنین پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است.

_ماتیات_آنتالیا_3.jpg

امکانات هتل ماتیات آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاه برای میهمانان تور آنتالیا شهریور 94 ، پارکینگ، مرکز خرید، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، باربیکیو، باغ، کافی شاپ فضای باز، صرافی، ساحل اختصاصی، آسانسور، اتوشویی، خشکشویی، لاندری، صندوق امانات، تهویه مطبوع، جکوزی، پارک آبی، سالن بدنسازی، فیتنس، پارک، اتاق بازی، استخر کودکان، وای فای رایگان در اتاق ها، غواصی، کتابخانه، استخر رو باز، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه و اتومبیل، تنیس روی میز، سونا، ورزش های آبی موتوری، دارت و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ماتیات_آنتالیا_5.jpg

_ماتیات_آنتالیا_4.jpg

 

_ماتیات_آنتالیا.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ماتیات آنتالیا,هتل های 4 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 4 ستاره مجیک سان آنتالیا در منطقه کمر احداث شده است. این هتل در فاصله 150 متری از ساحل دریا قرار دارد. هتل به اینترنت وایرلس رایگاه مجهز می باشد. این هتل در 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا ودر 45 کیلومتری مرکز خرید آنتالیا قراردارد.

_مجیک_سان_آنتالیا_5.jpg

امکانات هتل مجیک سان آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، باغ، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، صرافی، استخر روباز،سونا، مرکز سلامت و آبگرم، استخر سر پوشیده، زمین بازی کودکان و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_مجیک_سان_آنتالیا.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_4.jpg

_مجیک_سان_آنتالیا_3.jpg

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجیک سان آنتالیا,هتل های چها ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل الا کوالیتی آنتالیا

_الا_کوالیتی_آنتالیا_1.jpg

هتل الا کوالیتی آنتالیا از جمله هتل های 5 ستاره و لوکس آنتالیا می باشد این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای طراحی و دکوراسیونی مدرن و زیبا می باشد که مورد توجه بسیاری از مسافران تور آنتالیا قرار دارد. فاصله هتل تا تا مر کز شهر بلک 2 کیلومتر می باشد. اتاق های هتل دارای بالکن هایی با چشم انداز دریا و یا باغ می باشند و میهمانان تور آنتالیا می توانند منظره مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و از سفر خود در این هتل لذت ببرند. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی , سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان , حمام و... می باشد.

این هتل در رستوران اصلی با سرو غذاهای ترکی خاص و بین المللی به صورت بوفه باز و در 7 رستوران دیگر خود با طبخ غذاهای بین المللی لذیذ و همچنین 9 کافه با دکوراسیون داخلی زیبا و منحصر به فرد آماده پذیرایی از میهمانان تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل الا کوالیتی آنتالیا :

 ساحل اختصاصی , استخر روباز و سر پوشیده , سونا , جکوزی , سالن ماساژ , سالن بدنسازی و ...  

_الا_کوالیتی_آنتالیا_2.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_3.jpg

_الا_کوالیتی_آنتالیا_4.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل الا کوالیتی آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا چهار ستاره

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. هتل 496 دارد .هتل آستریا کلاب آنتالیا 43 km  تا مرکز شهر زیبای آنتالیا فاصله دارد و 33 km  تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد و همینطور تا مرکز خرید بلک تنها 3 km فاصله دارد. هتل ساحل اختصاصی نیز برای خود دارد. هتل دارای امکاناتی مانند : سرویس شبانه روزی , رستوران با غذاهای متنوع , برنامه های ورزشی و تفریحی و سرگرم کننده , صرافی که مسافران تور آنتالیا مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهند , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , آسانسور , مرکز خرید , ترانسفر برای فرودگاه , سرویس مراقبت از کودکان عزیز , میز پینگ پنگ , والیبال ویژه ساحل , اتاق بیلیارد, اینترنت پر سرعت , سالن مجهز برای کنفرانس , امکانات کپی و فکس , حمام سنتی ترکی و حمام بخار و دیگر امکاناتی که برای مسافران تور آنتالیا تدارک دیده شده است.

هتل آستریا کلاب آنتالیا

 

هتل آستریا کلاب آنتالیا


مطالب مرتبط :
 

 



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستریا کلاب آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا پنج ستاره

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا هتل زیبا و مرتب می باشد که در سال 2014 تاسیس شد و در فضایی به مساحت 50000 هزار متر مربع می باشد که در منطقه زیبای بلک قرار گرفته شده است. هتل پورت نیچر آنتالیا از 612 اتاق که هر کدام طراحی و چیدمان زیبایی دارد تشکیل شده است. هتل پورت نیچر آنتالیا حدود 27 km از فرودگاه بین المللی آنتالیا و 30 km از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل دارای ساحل ویژه برای خود دارد و در حدود ۲۰ متری با ساحل دریا فاصله دارد.هتل پورت نیچر آنتالیا دارای امکاناتی مانند : سالن بدنسازی , فروشگاه برای خرید مایحتاج و سوغاتی , اتومبیل برای کرایه که گردشگران تور آنتالیا بتوانند به گردش و تفریح بروند , اینترنت رایگان در همه طبقات هتل , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , والیبال ساحلی , آیروبیک , میز تنیس و بیلیارد , صندوق امانات برای مدارک مسافران تور آنتالیا , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه .

هتل پورت نیچر آنتالیا

هتل پورت نیچر آنتالیا

 مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل پورت نیچر آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل باتونت گاردن آنتالیا چهار ستاره

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا در منطقه کمر قرار گرفته است. هتل باتونت گاردن آنتالیا دارای از 175 اتاق مرتب و تمییز می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 60 km از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. هتل باتونت گاردن آنتالیا تنها 10 دقیقه پیاده روی از دریا فاصله دارد. هتل مجهز به به اینترنت وایرلس می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا 22 km با شهر باستانی لیکیا پاسه لیس و 70 km با پیست اسکی فاصله دارد. از امکانات دیگر هتل باتونت گاردن آنتالیا پارکینگ ویژه رایگان برای مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل باتونت گاردن آنتالیا دارای امکاناتی مانند : باغ زیبا برای استراحت و تفریح , سالن بدنسازی , اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام ترکی , خشکشویی و لباسشویی و اتوکشی که مسافران تور آنتالیا در مدت زمان اقامتشان نیز مرتب و آراسته باشند , آسانسور , رستوران و بوفه با غذاهای متنوع و نوشیدنی های مختلف و همچنین استخر روباز.

هتل باتونت گاردن آنتالیا

هتل باتونت گاردن آنتالیا

 مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل باتونت گاردن آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا پنج ستاره

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا در منطقه ساحلی بلک واقع شده است. در مجموع این هتل دارای پانصد اتاق می باشد. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 39 km فاصله دارد و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 29 km  فاصله دارد.در نمای اصلی هتل ۳۸ اتاق بدون بالکن وجود دارد و دیگر اتاقها دارای بالکن ویژه می باشند. هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا تقریبا در حدود یک km مرکز گلف ترکیه قرار گرفته است. امکانات هتل هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا : دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ و متنوع می باشد , صرافی که مسافران تورآنتالیا مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید . آسانسور , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , سرویس شبانه روزی , گاو صندوق , مرکز تجاری برای خرید , ترانسفر فرودگاهی , جکوزی , ماساژ , حمام سنتی و ترکی , سالن بدنسازی , اسکی روی آب , جت اسکی , ورزش قایق سواری , ایروبیک , شهر بازی ویژه کودکان , والیبال ساحلی , پینگ پنگ , اتاق بیلیارد می باشد که مسافران تور آنتالیااکثرا از امکانات هتل استفاده می کنند.

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا

هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدورا گلف ریزورت آنتالیا ,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,ارزان ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد