نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه است که در ۱۴کیلومتری آلانیا ترکیه قرار گرفته است. هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه دارای ۱۱۵اتاق شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد با طراحی شیک و مدرن, همگی در اندازه های مناسب ومتنوع  از امکانات کامل نظیر حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن ،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته, بالکنی با چشم اندازی عالی در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل ساحل اختصاصی آن است و مسافران تور ترکیه با خارج شدن از اتاق های خود می توانند به ساحل زیبای هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه بروند. این هتل نوشیدنیهای الکلی و غیر الکلی را در کنار هم برای مسافران تور ترکیه سرو می کند. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای بین المللی بوده وبرخی گوشتهای ارائه شده از نظر شرعی قابل استفاده نمی باشد ولی گوشتهای حلال نیز در جای هتل های آلانیا ترکیه یافت می شود. این هتل ۳۵ کیلومتری تا فرودگاه فاصله دارد. مسافران تور ترکیه با رفتن به این هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل گلکسی بیچ آلانیا ترکیه:

 رستوران و بار ، استخر سرپوشیده ، سالن زیبایی ، سالن بدنسازی مخصوص مسافران تور ترکیه  ،سونا و جکوزی ، ماساژ، خدمات پرینت و فکس ، صرافی ، پارکینگ ، لاندری ، فروشگاه و ... برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه

یکی از هتل های خوب و شیک ترکیه هتل 4 ستاره و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه می باشد. هتل و اسپای گراند ورک آنکاراترکیه دارای ۳۶ اتاق شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد ، سوئیت مخصوص تازه عروس مخصوص مسافران تور ترکیه و اتاق هایی ویژه معلولین  می باشد که هر اتاق با طراحی شیک و با امکانات خوب و عالی مانند حمام ، سیستم تهویه هوا،مبلمان شیک، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل دارای رستوران با غذاهای متنوع و کافی شاپ خوب برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه:

استخر سرپوشیده (تمام فصول) ، حمام ترکی ، سونا مخصوص مسافران تور ترکیه، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم, کارکنان پذيرش، شبانه روز, رانسفر فرودگاه, اینترنت, کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی و... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه

یکی از هتل های مناسب و زیبای ترکیه هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی ترکیه می باشد که جزء هتل های محبوب کوش آداسی ترکیه می باشد. هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه دارای ۷۰ اتاق شیک و مجهز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز,اینترنت رایگان و تراس با چشم اندازی رو به دریا مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. رستوران هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه که در طبقه همکف قرار دارد دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مسافران تور ترکیه در نظر گرفته شده است. از خدمات ورزشی این هتل استخر رو باز و مخصوص شیر و غواصی برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

 

امکانات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی ترکیه:

اینترنت, رستوران با غذاهای متفاوت برای مسافران تور ترکیه, کافی شاپ, اتاق کودکان, استخر رو باز و استخر شیر و... که این هتل برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

 هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه

 هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه یکی از هتل های 5 ستاره معروف و تاپ در مجاورت سواحل زیبای کوش آداسی است که در منطقه افسوس قرار گرفته و دارای پارک آبی بسیار بزرگ با 26 سرسره بعنوان بهترین هتل آبی دنیا را به خود اختصاص داده و بعنوان یکی از مراکز تفریحی برای گردشگران تور ترکیه محسوب می شود.هتل آکوا فانتازی ساختمان و بنایی مدرن داشته و از دکوراسیون و معماری روز و شیک بهره برده است. نکته دیگر در مورد این هتل ۵ ستاره این است که از بسیاری امکانات تفریحی ، ورزشی و رفاهی بهره مند می باشد . فضای داخلی و خارجی هتل همیشه پاکیزه و مرتب بوده و تا فرودگاه بین المللی آدنان مندرس ازمیر ۸۰ کیلومتر فاصله داشته و دارای سرویس پذیرایی یو-آل ( صبحانه ، ناهار ، شام و استفاده از کلیه نوشیدنی ها بدون محدودیت زمانی ) می باشد.

  امکانات اتاق های هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه:

اتاقهای هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه شامل ۱۳۷ اتاق پاک و بدون دخانیات است . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های شیک و مدرن متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش مسافران تور ترکیه را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد . علاوه بر این ، هر اتاق  دارای پنجره هایی بزرگ با نور مناسب و بالکن است . برخی اتاق ها نیز دارای اتاق نشیمن می باشند . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها توسط پرسنلی ورزیده ، به گردشگران تور ترکیه ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . امکان سرو غذا در اتاق ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش رادیو ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان  ، تلفن مستقیم ، کاناپه ، مبل و فرش ، قسمتی از تدابیر خاص مدیریت هتل ۵ ستاره آکوا فانتازی کوش آداسی برای اقامتی بی عیب و نقص است .

  امکانات هتل آکوا فانتازی کوش آداسی ترکیه:

استخر های روباز و سرپوشیده برای کودکان و بزرگسالان ، ساحل اختصاصی ، ماساژ ، حمام ترکی ، بولینگ ، زمین بازی کودکان ، باغ ، پارک آبی منحصر به فرد ، سرویس نگه داری از کودک ،  قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ  و . . . اشاره نمود . در ضمن هر یک از این امکانات به بهترین شکل و در شرایطی استاندارد به گردشگران ارائه شده تا رضایت آنها را به دست آورده و اقامتی سرشار از لحظه های مفرح و شاد را برای ابشان بر جای بگذارد . تصاویر هتل آکوا فانتازی کوش آداسی  گویای بعضی از این امکانات است .

 

هتل فانتاسیا کوش آداسی,ترکیه

هتل پنج ستاره فانتاسیا کوش آداسی یکی از بهترین هتل های کوش اداسی می باشد .این هتل در منطقه ای که توریست ها برای تفریح می روند واقع شده است.نمای بسیار زیبا این هتل مثال زدنی می باشد.این هتل ۵ ستاره دارای امکاناتی عالی و مجزا می باشد که اکثر مهمانان تور ترکیه از رفتن به این هتل راضی می باشند.

امکانات هتل فانتاسیا کوش آداسی:

هتل فانتاسیا کوش آداسی اتاق های متنوعی دارد مانند: اتاقهای استاندارد ، سوئیت لوکس ، سوئیت های تازه ساخت ، سوئیت های خانوادگی ، سوئیت های بزرگ و برتر که اماکانات هر یک از اتاق ها خاص و خاص تر می باشد ,امکاناتی مانند:حمام و سشوار و حوله ، تلفن ، ماهواره / تلویزیون ، اینترنت ، مینی بار ، یخچال ، سیستم گرمایشی وبالکن کاملا مجهز و همچنین  چای ساز قهوه ساز , حوله پوشیدنی و اصلی ترین امکان اتاق نمای اتاق به غروب آفتاب که شما غروب آفتاب را از روی دریا و ساحل می توانید ببینید که این عمل هم آرامش و هم نکته عالی برای مهمانان تور ترکیه هتل فانتاسیا می باشد.

هتل فانتاسیا مدرسه غواصی دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید کلاس شنا و همچنین غواصی را در این هتل آموزش ببننید ,امکانات و ماساژ درمانی در هتل Fantasia Deluxe Hotel با اب گرم و سرد و حمام ترکی هم در این هتل برای مهمانان و توریست های تور ترکیه در نظر گرفته اند که شما می توانید از این آب درمانی ها لذت ببرید.حتی یک زمین تنیس هم برای ورزش وجود دارد که به راحتی می توانید به این امکانات دسترسی داشته باشید.رستوران هتل ۵ ستاره فانتاسیا هم دارای غذاهای خوب و بین المللی می باشد که همراه با میل کردن غذا برای شما آهنگ ترکی می نوازند و می توایند از این فرصت هم استفاده کنید.پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد که شما می توانید در هر زمان به این هتل بروید و اتاق یا سوئیت رزرو کنید ,لابی این هتل بسیار شیک می باشد که با امکانات زیبایی تزیین شده است که در لابی و اتاق ها دسترسی به اینترنت برای شما فراهم شده است.

امکانات دیگری چون خدمات به عروس ها و معلولین ها در این هتل وجود دارد که شما می توانید پرستار بچه، فکس و کپی و نزدیک بودن هتل فانتاسیا کوش آداسی به خانه حضرت مریم که با ماشین از این هتل حدود ۲۵ دقیقه می باشد.استخرهای منحصر به فرد هتل Fantasia Deluxe Hotel :استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان و ۴ رستوران ویژه در این هتل نشانه بالا بودن کیفیت در این هتل می باشد که شما مسافران تور ترکیه می توانید برای سفر به کوش آداسی این هتل را انتخاب کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ترکیه,بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه,هتل های خوب کوش آداسی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه چهار ستاره

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه در نزدیکی جاذبه های گردشگری استانبول ترکیه قرار گرفته است. هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه دارای 54 اتاق تمییز و مرتب می باشد. هتل برای خود یک صرافی دارد که مسافران تور ترکیه می توانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند. همچنین هتل دارای سرویس مراقبت از کودکان عزیز نیز می باشد. هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه دارای استخری سرپوشیده مناسب فصول مختلف دارد. هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و خشکشویی که در مدت زمان اقامت مسافران تور ترکیه آراسته و مرتب باشند. اتومبیل برای کرایه و همچنین سیستم فکس و کپی و آسانسور می باشد .

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل اورینت اکسپرس استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه در منطقه بومونتی استانبول که تازه تاسیس می باشد قرار گرفته است. فاصله هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه با اتومبیل فقط  20 دقیقه با منطقه قدیمی و تاریخی سلطان احمد و 10 دقیقه هم با تنگه زیبای بسفر می باشد . این هتل دارای 203 اتاق زیبا و تمیز می باشد که طراحی و دکوراسیونی زیبا چیدمان شده است. اکثر اتاق ها مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. در هتل مرکز سلامتی و ماساژ به صورت انفرادی برای هر شخص وجود دارد. هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس به صورت شبانه روزی , استخر , حمام سنتی ترکیو حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لباسشویی و اتوشویی که مسافران تورترکیه در مدت زمان اقامتشان آراسته و مرتب باشند , هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه دارای صندوق امانات , اتومبیل برای کرایه که مسافران تور ترکیه برای تفریح و گشت و گذارشان از هتل کرایه نمایند.

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایمپریال بیزینس استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه  پنج ستاره

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه واقع در میدان تقسیم می باشد که به خیابان استقلال بسیار نزدیک می باشد. وسایل حمل و نقل و همچنین مترو به هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه بسیار نزدیک می باشد. هتل تا فرودگاه آتاتورک بیست کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 390 اتاق می باشد که با طراحی زیبایی چیدمان شده است. هتل دارای اینترنت وایرلس می باشد که در همه بخش های هتل قابل استفاده می باشد. هتل دارای امکاناتی می باشد از قبیل : رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه , سرویس شبانه روزی , خدمات نگهداری از اطفال , فروشگاه که لوازم و مایحتاج و حتی سوغاتی نیز می توانید تهیه نمایید . مجهز به سیستم تهویه مطبوع , لاندری , صرافی که می توانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام بدهید. آسانسور , استخر روباز و سرپوشیده , حمام سنتی ترکیه , حمام بخار , اینترنت رایگان , ترانسفر و بدرقه فرودگاهی , اتومبیل برای کرایه . , مسافران تور ترکیه می توانند از اتومبیل کرایه برای رفت و آمد و آسایش خود استفاده کنند. همچنین مسافران تور ترکیه  به علت نزدیک بودن هتل به مراکز خرید و خیابان استقلال می توانند سریعتر به خرید و گشت و تفریح خود بپردازند.

 هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل اینترکنتینانتال استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد