نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های چهار ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل دیدنیهای کیش

_دیدنیهای_کیش_1.jpg

هتل دیدنیهای کیش در شمار هتل های  3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل که به صورت ویلایی ساخته شده است و در ساحل جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل دیدنیهای کیش در کنار بازار مرجان قرار دار از این رو برای گردشگران تور کیش که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است. از جذابیت های این هتل می توان به اجرای موسیقی زنده در رستوران معروف این مجموعه اشاره کرد که باعث می شود مسافران تور کیش از هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان زیبا بیایند. این هتل شامل 28 سوئیت و 112 تخت می باشد. از جمله امکانات ویژه هتل دیدنیهای کیش برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده برای مسافران تور کیش ، لاندري، فضاي سبز، خدمان خانه داري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و...

_دیدنیهای_کیش_2.jpg

 _دیدنیهای_کیش_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیدنیهای کیش,هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

 هتل 4 ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد واقع شده است. این هتل شامل 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا تحت تاثیر معماری اروپایی می باشد. این هتل تور کیش در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد.

_سورینت_مریم_1.jpg

 

امکانات  هتل سورینت مریم :

 وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و... می باشد و همزمان با ورود مسافر فعال می شود. سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV یکی از خدمات قابل تامل در این سورینت مریم می باشد... اگر مایل به اقامت در این هتل مدرن هستید با تور کیش همراه شوید .

 

_سورینت_مریم_4.jpg

_سورینت_مریم_7.jpg

_سورینت_مریم_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش مهر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت مریم کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی
 

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل این هتل تور کیش بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشداگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران تور کیش مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان تور کیش پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. مهمانان عزیز تور کیش می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های چهار ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. از این رو مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار دارد

امکانات هتل آرامش کیش : 

تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش,هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 5 ستاره بزرگ داریوش کیش به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. زیبا و مدرن که بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار نموده است.
این هتل تور کیش با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

از امکانات و خدمات هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، دوچرخه واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی برای میهمانان تور کیش ، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره اشاره کرد.برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,بهترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، گردشگران تور کیش می توانند از دریاچه های پارک هتل لذت ببرند و تا دریا قدم بزنند.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

-مارینا-پارک_4.jpg

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل لوکس مارینا پارک کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آفتاب شرق كيش

هتل آفتاب شرق تور کیش در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش احداث شده است. این هتل در گروه هتل های 3 ستاره جزیره قرار دارد. یک کافی نت با اینترنت وایرلس در لابی این هتل در نظر گرفته شده است. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی از امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش برای مسافران تور کیش می باشد.  در فاصله 10دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش و نیز در فاصله 5 دقیقه ای از آن مراکز خرید جزیره قرار دارد.  لابی هتل نیز مجهز به اینترنت پرسرعت برای میهمانان وجود دارد. یک کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر نیز در طبقه همکف این هتل در نظر گرفته شده است. یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان تور کیش در طبقه اول هتل وجود دارد.

 امکانات هتل شامل:

خدمات خانه داري، فضاي سبز،  نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی، امکانات رفاهی : لابي، رستوران ویژه مسافران تور کیش، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتی، اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي می باشد.

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی 

 

 

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر اتاق هتل آفتاب شرق کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آفتاب شرق كيش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آنا کیش

هتل آنا تور کیش در زمینی به مساحت 8500 متر مربع احداث شده است. این هتل در سال 1377 در میدان امیرکبیر ساخته شده است. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت قرار گرفته است. در این هتل مجموعا 152 اتاق وجود دارد که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارد. فرودگاه در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل و نیز مراکز خرید در فاصله 5 دقیقه ای از هتل مسافران تور کیش واقع شده است. هتل آنا در گروه هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان خود ارایه می دهد.

 

 امکانات هتل شامل:

لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه ویژه مسافران تور کیش، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها، لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ویژه مسافران تور کیش و... می باشد.

 آدرس : كيش ،ميدان اميركبير ،جنب پاساژپارس نيك

 

 

تصویر هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر لابی هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر رستوران هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر اتاق هتل آنا کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آنا کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل شباویز کیش چند ستاره است؟

هتل شباویز کیش چند ستاره است؟

هتل شباویز تور کیش 94 در گروه هتل های 2 ستاره کیش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت بالغ بر 20000 متر مربع احداث شده است. در این هتل 92 اتاق برای رفاه میهمانان وجود دارد. دریا در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. هتل شباویز در قسمت جنوب شرقی جزیره و در ابتدای جاده جهان واقع شده است. همچنین پارک ساحلی مرجان در نزدیکی هتل مسافران تور کیش 94 قرار دارد. در اتاق های این هتل به دلیل اینکه با چوب طراحی شده است امکان آشپزی وجود ندارد. از امکانات این هتل می توان به سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه، لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال ویژه مسافارن تور کیش و... اشاره داشت.

آدرس : جزیره کیش، بعد از بازار مرجان

 

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . نمای هتل


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . نمای بیرونی


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . لابی هتل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل شباویز کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شباویز کیش چند ستاره است؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

کیفیت هتل پانیذ کیش؟

کیفیت هتل پانیذ کیش؟

هتل پانیذ تور کیش 94 یکی از هتل های 2 ستاره کیش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت  3789.63 هزار متر مربع ساخته شده است. هتل پانیذ در نوار ساحلی جزیره واقع شده است. این هتل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک را به میهمانان خود ارایه می دهد.فرودگاه در فاصله 3 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. اقامت کودکان زیر 5 سال در تور کیش 94 در این هتل به صورت رایگان می باشد.

امکانات این هتل شامل: سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره، لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت ویژه مسافران تور کیش و... می باشد.

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش . نمای بیرونی


 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش . اتاق هتل


 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل پانیذ کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل پانیذ کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

آدرس هتل سان رایز کیش؟

آدرس هتل سان رایز کیش؟

هتل سان رایز تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد.این هتل در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی کیش قرار گرفته است. این هتل 4 طبقه و 49 اتاق و سوییت تشکیل شده است. یکی از جذابیت های این هتل مشرف بودن اکثر اتاق های به دریای خلیج فارس است. در طبقات این هتل رنگ آمیزی های بسیار متنوعی به کار رفته است. هتل سان رایز تور کیش 94 در نزدیکی بازار پردیس 2 قرار دارد. مراکز خرید در فاصله 5 دقیقه ای و فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.

از امکانات این هتل می توان از آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، لابي، رستوران، كافي شاپ ویژه مسافران تور کیش 94، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس و... نام برد.

 آدرس: جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


 

هتل سان رایز کیش 

هتل سان رایز کیش


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل سان رایز کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل سان رایز کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

موقعیت هتل آفتاب شرق کیش؟

موقعیت هتل آفتاب شرق کیش؟

هتل آفتاب شرق تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد. این هتل در زمینی به مساحت 1200 متر مربع احدات شده و دارای 47 اتاق برای رفاه میهمانان می باشد. مراکز خرید جزیره در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. در لابی این هتل یک کافی شاپ مجهز به اینترنت وایرلس ویژه مسافران تور کیش 94 قرار گرفته است. همچنین در طبقه اول این هتل یک میز بیلیارد برای تفریحی میهمانان در نظر گرفته شده است. فرودگاه کیش در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. در این هتل خدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری به میهمانان ارایه می گردد.

از امکانات این هتل می توان به: آژانس خدمات مسافرتي، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ویژه مسافران تور کیش، پارك كودكان، خشکشویی، اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي، لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه،  و... اشاره داشت.

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی

 

 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل آفتاب شرق کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل آفتاب شرق کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

امکانات هتل گلدیس کیش؟

هتل گلدیس تور کیش 94 در گروه هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1369 احداث شده است. مساحت این هتل حدود 6500 متر مربع می باشد و در بلوار ایران قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت ویژه مسافران تور کیش 94، تلویزیون، سوئیت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و... اشاره داشت.

آدرس : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش . نمای بیرونی


 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش . رستوران هتل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل و نیز امکانات آن میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل گلدیس کیش بازدید نمایید.

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل گلدیس کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. هتل ستاره کیش هتلی دو ستاره است که به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه است و اتاق های بسیار راحتی را به مسافران تور کیش ارائه می دهد.

امکانات هتل ستاره کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

اتاق هتل ستاره کیش

رستوران هتل ستاره کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آبادگران کیش

در تور کیش تعطیلات تابستان 94 در این هتل اقامت کنید.هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیش می باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی وحمام می باشد.

امکانات هتل آبادگران کیش

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

هتل آبادگران کیش

پذیرش هتل آبادگران کیش

راهروی هتل آبادگران کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آبادگران کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل  سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

در تور کیش مرداد 94از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

امکانات هتل سالار کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

 

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سالار کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیدا کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش در دور تا دور جزیره زیبای کیش قرار گرفته و مناظر زیبایی از دریا، ساحل، گیاهان و حیوانات مختلف را در معرض دید گردشگران تور کیش قرار می دهد.با عبور از این جاده می توان تمامی پهنای جزیره را به تماشا نشست و از دیدن ساحل نقره ای و تمیز کیش لذت برد.این جاده مانند حلقه نگین زیبای جزیره کیش را در بر گرفته است.در تور کیش 94از تماشای این جاده لذت خواهید برد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاده دنیا کیش,دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

لاک پشت های دریایی کیش

در تور کیش 94از این لاک پشت ها دیدن کنید..دو نوع لاک پشت نوک دار و لاک پشت پشت سبز در خلیج فارس وجود دارد که لاک پشت های نوک دار از اواخر اسفند تا اواسط مرداد برای تخم گذاری به سواحل کیش می آیند.این لاک پشت ها سه بار به فاصله زمانی 15 روز یکبار تخم گذاری کرده و بچه لاک پشت ها بعد از 60 تا 70 روز از تخم بیرون آمده و به سمت دریا هدایت می شوند.گردشگران تور کیش می توانند پس از هماهنگی از دیدن تخم گذاری این لاک پشت ها و تماشای بچه لاک پشت های زیبا لذت ببرند.در آب های ساحلی کیش، لاک پشت های غول پیکری وجود دارند که به راحتی قابل مشاهده هستند و تماشای آن ها هیجان انگیز خواهد بود.در  تور کیش خرداد 94  از تماشای این لاک پشت ها لذن خواهید برد.

لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: لاک پشت های دریایی کیش,دیدنی های کیش,مکان های دیدنی کیش,اماکن دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی
 

 

هتل ستاره طلایی کیش از هتل های خوب و تمییز کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است هتل ستاره طلایی کیش به مراکز خرید نسبتا دور می باشد به همین علت هتل ستاره طلایی کیش برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل مهیا کرده است. هتل ستاره طلایی کیش به بعضی از مراکز تفریحی کیش مانند پارک آهوان نزدیک کی باشد. امکانات هتل ستاره طلایی کیش : لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات , یخچال و غیره می باشد که اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش به همراه دارد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره طلایی کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی
 

 

مرکز تجاری کیش


مرکز تجاری کیش دارای چهار صد واحد تجاری می باشد که این مرکز تجاری دارای رستوران گردان و چند کافی شاپ می باشد که بزرگترین مرکز تجاری و بازار جزیره کیش می باشد . مرکز تجاری کیش دارای واحد های بزرگ و شیک دارد که انواع کیف و کفش و ساعت , لوازم بهداشتی و آرایشی , پوشاک , لوازم و وسایل صوتی و تصویری , مواد غذایی و خوراکی , آژانس مسافرتی , آژانس املاک و چند فست فود و کافی شاپ می باشد. مسافرین تور کیش اکثرا از بازدید کنندگان اصلی این مرکز تجاری می باشند . نورپردازی و طراحی این مرکز تجاری مسافران و گردشگران زیادی را جذب می کنند. این مرکز تجاری کیش با متنوع بودن فروشگاه های و مغازه ها مایحتاج خود را می توانید خریداری نمایید. در مرکز تجاری برندهای معروف و مارک های خارجی نیز وجود دارد. در هر شب ساعت 22 شب برنامه ویژه قرعه کشی و با اهداء جوایز به برندگان جوائز ویژه ای به مسافران تور کیش اهداء می شود.

مرکز تجاری کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز تجاری کیش,مراکز تجاری کیش,بهترین مراکز تجاری کیش,,فروشگاه های کیش,بازارهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

پیست باگی کیش

پیست باگی کیش


پيست باگي کیش از دیگر تفریحات جالب و جذاب در جزیره زیبای کیش می باشد که مسافرانتور کیش از علاقه مندان این ورزش تفریحی و مهیج می باشند .پیست باگی کیش با طول 400 متر با ماشينهای دو نفره، که از ميزبانان مسافران تور کیش در جزيره كيش می باشد . تورهاي تفريحي ورزش جذاب باگي با راهنمای بسیار حرفه اي و با موتورهای چهار چرخ ATV ، در مسيرهاي جاذبه گردشگري کیش این باگی سواران عبور می کنند مانند : درخت سبز  , کلبه هور و كشتي يوناني . گردشگران تور کیش برای اطلاعات بیشتر با شماره 9312737 0764 می توانید تماس بگیرید.

پیست باگی کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پیست باگی کیش,تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,بهترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی
 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کيش از جمله هتل های تمییز می باشد که مسافران تور کیش از جمله مسافران هتل آرامش کیش می باشند که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی ، موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ای داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تور کیش می باشد.

آدرس هتل آرامش کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , مقابل مرکز خرید زیتون , هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی بومیان کیش در یک بنا در قدیمی ترین محله جزیره کیش ( سفین قدیم ) واقع شده است که قدمتی 200 ساله دارد و 200 متر مربع مساحت و شامل 15 اتاق و 2 حياط مجلسي و خانوادگي است كه به همت بوميان كيش راه اندازي شده است.

این خانه به منظور معرفي تاريخ، فرهنگ، آداب و رسوم، نحوه زندگي و صنايع دستي بوميان كيش و توسعه گردشگري تور کیش، قديمي ترين خانه سفين قديم با موافقت سازمان منطقه آزاد كيش به خانه مردم شناسي بوميان کیش تبديل شد که نمادی از اصالت میهمان نوازی مردمان کیش است

خانه مردم شناسی براي بوميان كيش بویژه اهالی سفین قدیم به واسطه گذراندن دوران مكتب خانه و فراگيري قرآن داراي جايگاه ويژه اي است و به حاج عبدا.. بن شاهين يكي از سرشناس ترين و محبوب ترين اشخاص بومي كيش تعلق داشته است،  این شخص تاجر مروارید و صاحب یکی از بزرگترین لنج های بادبانی آن زمان بود که به حرفه نجاری و گلافی ( لنج سازی ) نیز مهارت داشت و این منزل را از سه نسل قبل از خود به ارث برده بود هر ساله گردشگران تور کیش برای بازدید از این محل به آن مراجعه می کنند

خانه مردم شناسی بومیان کیش

يك هزار بافت سنتي و معماري اين خانه با وسايل و امكانات سنتي آن در 60 سال گذشته حفظ شده و بخش هايي از آن با استفاده از مصالح بومي بازسازي گردیده است. حیاط مجلس دارای دو ایوان و دو اتاق بزرگ برای پذیرایی از میهمانان تور کیش است، زنان در گذشته در این حیاط رفت و آمد نداشتند ولی حیاط خانوادگی یا همان ( زنانه) متعلق به زنان و دختران خانه بوده و مردان غریبه اجازه ورود به این محوطه را نداشتند

این خانه شامل بخش هایی همانند مجلس (اتاق مهمان مردان) ، اتاق زمستانی ، چندول (انبار خرما و محل استحصال شیره خرما ) ، مطبخ ( آشپزخانه ) ، بیت العود ( اتاق خواب ) ، بیت الافروخ ( مکتب خانه ) ، بیت القهوه ( اتاق مهمان زنان )  و ... می باشد

خانه مردم شناسي بوميان كيش آماده پذيرايي از گردشگران تور کیش می باشد و مقرر شده در این خانه بصورت زنده شیوه معیشت و کار بومیان کیش در دوران قدیم به گردشگران معرفی شود. نژاد بوميان جزیره كيش، دراويدي، سومري، نورديك، سامي، سياه پوست و سفيد پوست می باشد .



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: خانه مردم شناسی بومیان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

اگر تابحال غواصی را تجربه نکرده اید و به یادگیری و تجربه کردن آن علاقه مند هستید ما شما را به این تور کیش بی نظیر دعوت می نماییم

غواصي در تور كيش

ريف هاي مرجاني شرق تور كيش از  قشنگترین و غنی ترین مناطق و مساعدترين سايتهاي غواصي در كشورمان هستند. غواصي در کل طول سال در جزيره كيش امكان پذير است و سايت هاي كم عمق اين جزيره براي غواصي تمامي افراد، حتي اشخاص مبتدي که تا بحال این تجربه را نداشته اند بسيار مناسب است همچنين وجود مراكز آموزشي و تفريحي غواصي در كيش، اين جزيره را تبديل به قطب غواصي كشور نموده است.

 سایت بيگ كورال و ژوراسيك پارك

اين دو سايت در شرق جزيره واقع شده  و عمق غواصي در اين مناطق حداکثر 6 تا 8 متر مي باشد. براي دسترسي به اين سايت كه براي اسنوركلينگ، نايت دايو و خصوصاً عكاسي ماكرو زير آب مناسب است، مي توانيد از مراكز غواصي موجود در جزيره و قايق هاي غواصي استفاده نماييد و يا با اتومبيل به ساحل هتل سيمرغ و از آنجا به سايت بيگ كورال برويد. همچنین در تور کیش تمامی این امکانات برای شما فراهم می شود

 سایت كلبه هور

اين سايت در غربي ترين دماغه جزيره و در مكاني با همين نام قرار دارد که در تور کیش می توانید از آن دیدن نمایید. از قسمت ساحل كوچك جنوب آن و يا از طريق پرتگاه صخره اي غرب آن می توانید وارد سایت شوید. عمق اين سايت از شمال به جنوب زیاد می شود و تا 8 متر ادامه خواهد داشت.

 سايت سمبارون

اين سايت كه از جذاب ترین ريف هاي مرجاني در غرب كيش مي باشد بين جزيره كيش و هندورابي قرار دارد. ورود به سايت سمبارون از طريق اجاره روزانه قايق از بندرگاه كيش و همچنين به هنگام بازگشت از هندورابي امكان پذير است. فاصله سمبارون تا كيش 10 و تا هندورابي 7 كيلومتر مي باشد.

جزيره هندورابي

جزيره هندورابي در بيست و سه كيلومتري غرب كيش و حد فاصل بين دو جزيره كيش و لاوان واقع شده است. سراسر آب هاي اطراف اين جزيره از انواع مرجان ها پوشیده شده است.  در حال حاضر ورود به این جزیره تنها با قايق هاي چارتر از جزيره كيش امكان پذير است عمق آن 6 تا 8 متر بوده كه براي اسنور كلينگ و نايت دايو بسيار مناسب است. اما سايت هاي جنوب اين جزيره عميق تر است

 ساترن كرك

ساترن كرك يا شكاف جنوبي ريفي است كه در 3 مايلي جنوب جزيره واقع گرديده و از شكافي تشكيل شده است كه تا عمق 22 متري نيز ادامه مي يابد.

كشتي يوناني

اين كشتي در غرب جزيره واقع شده  است و عمق غواصي در اين منطقه 4 تا 5 متر مي باشد.این کشتی یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری تور کیش محسوب می شود ورود به سايت از طريق پله هاي تعبيه شده در پارك ساحلي مقابل كشتي امكان پذير است. و بازديد از درون اين كشتي نيز از حفره شمالي آن امكان پذير مي باشد.

 كشتي داما

اين كشتي باربري سنگالي در عمق 33 متري آبهاي جنوبي شرق كيشواقع شده است. غواصي در اطراف اين مغروق كه در فاصله 4 مايلي از جزيره به پهلوي راست خود خوابيده نياز به مهارت خاصي نداشته اما جهت ورود به بدنه كشتي، یاد گیری دوره تخصصي كشتي هاي غرق شده الزاميست.

 غواصي در تور كيش

 غواصي در تور كيش


مطالب مرتبط :
 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: غواصي در تور كيش ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل با 42 اتاق بسیار تمیز و محیطی آرام و مناسب آماده ارائه خدمات به مسافرین محترم تور کیش می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی در نزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش قرار دارد که از جمله آنها می توان به پارک آهوان اشاره کرد البته این هتل از مراکز خرید کمی دور است به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است.

امکانات این هتل تور کیش شامل لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات شخصی , یخچال و غیره می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 
مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره طلایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

این هتل 5 ستاره تور کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد . این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران عزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

این هتل 5 ستاره تور کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ، سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش درنظر گرفته شده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

آدرس و شماره تماس این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى - جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش دماغه ای در غربی ترین بخش جزیره کیش می باشد که بستر آن صخره ای بوده و برای ماهیگیری گردشگران تور کیش بسیار مناسب است. تنوع  ماهیان، صدف ها و لاک پشت ها  در این ناحیه جذابیت این تفریح را دو چندان می کند همچنین علاقه مندان به غواصی نیز این قسمت از ساحل کیش را می توانند انتخاب کنند.

کلبه هور کیش

کلبه هور کیش که یکی از گردش های دیدنی تور کیش به شمار می رود آب شورى را که با استفاده از نيروى باد از اعماق زمين به بالا کشيده مى‌شود، با استفاده از انرژى خورشيدى شيرين و قابل استفاده مى کند.

در  این کلبه مکانی برای استراحت گردشگران و ساکنان این جزیره فراهم آمده که شامل آلاچیق، نیمکت، باربیکیو و نورافکن های بزرگ می باشد.

کلبه هور کیش

 

لنجی که حدودا ده سال پیش به گل نشسته، در امتداد ساحل این کلبه جلوه ای بی نظیر به این منطقه اختصاص داده است. این لنج حدود 200 متر از ساحل دریا فاصله دارد و با زیباسازی روشنایی شب ها همانند مرواریدی در آب های خلیج فارس می درخشد. برخلاف کشتی یونانی که بیانگر رونق تجارت بین المللی کیش در گذشته است،  این لنج به گل نشسته نمادی از کار و تلاش بومیان جزیره کیش در شغل سنتی ماهیگیری می باشد. گردشگران تور کیش می توانند از این لنج زیبا دیدن نمایند


مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کلبه هور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش از هتل های ساحلی سه ستاره جزیره کیش به حساب می آید این هتل  در زمينى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوك مجزا با 3.000 متر زيربناء ساخته شده است كه در بخش مرکزی جزیره کیش قرار گرفته است و هر بلوك به صورت پلكانى در دو طبقه و يك طبقه و همكف مى باشد. موقعيت مكانى هتل در محلى واقع شده  كه بدون نياز به تاكسى ، گردشگران تور کیش مى توانند از بازارها و مراكز تفريحى بازديد نمایند. 

این هتل دارای اتاق های 2 و 3 تخته می باشد . اتاق هایی بسیار تمیز مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس. این هتل یکی از هتل های قیمت مناسب تور کیش به شمار می آید

هتل دريا در كيش مشرف به بلوار بزرگ خليج فارس بوده و مقابل كارتينگ اتومبيلرانى قرار گرفته است  و آماده پذيرايى از شما ميهمان گرامى تور کیش مى باشد . 

هتل دریا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دریا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش یک هتل دو ستاره است که به صورت هتل آپارتمان می باشد و مساحت آن حدود 20000 متر مربع است . این هتل در جنوب شرقی کیش و در ابتدای جاده جهان در نزدیکی ساحل است و فاصله این هتل تا فرودگاه 11 کیلومتر می باشد .این هتل دارای 932 اتاق و 276 تختخواب است که اتاق ها مجهز به تلویزیون، تلفن، یخچال، سرویس بهدتشتی ایرانی،حمام و مبلمان می باشند، اقامت در اتاق های مناسب و زیبای این هتل استراحت لذت بخشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شباویز کیش

لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش

 هتل شباویز کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شباویز کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل تماشا کیش

 

هتل تماشا کیش یک هتل سه ستاره است که در مركز جزيره زيباى كيش قرار دارد و بهترين موقعيت نسبت به بازار و ساحل مى باشد . فاصله این هتل تا فرودگاه کیش 5 دقیقه می باشد . این هتل  در سال 77 تاسیس شد و برای رفاه بیشتر مسافران تور کیش در سال 91 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 60 اتاق دو نفره، سه نفره، چهارنفره و پنج نفره می باشد که کلیه اتاق ها مجهز به یخچال، سرویس بهداشتی، تلویزیون، تلفن، تهویه مطبوع و مبلمان می باشند.

امکانات هتل تماشا کیش

لابی،کافی شاپ، رستوران، ماهواره، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل،خدمات خانه داری، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، صندوق امانات اختصاصی و آسانسور

هتل تماشا کیش

لابی هتل تماشا کیش

اتاق هتل تماشا کیش

اتاق هتل تماشا کیش

مطالب مرتبط:


هتل تماشا کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تماشا کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آرامش کیش

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد مكاني مناسب برای اقامت مسافران تور لحظه آخری کیش. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل آرامش کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها ی تفریحی و...



نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


 

هتل آرامش کیش

لابی هتل آرامش کیش


 

هتل آرامش کیش

لابی هتل آرامش کیش


 

هتل آرامش کیش

لابی هتل آرامش کیش


 

هتل آرامش کیش

رستوران هتل آرامش کیش


 

هتل آرامش کیش

اتاق هتل آرامش کیش




:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1393 | نظرات ()