نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل بین المللی پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش از سال 1385 تاسیس شد و یکی از پرخواهان ترین هتل های پنج  ستاره کیش می باشد. این هتل از مدرن ترین و پیشرفته ترین  هتل های جزیره  است، که در لوکیشنی عالی، نزدیک به مراکز خرید و مناطق گردشگری و تفریحی می باشد.هتل بین‌المللی پارمیس کیش  از لحاظ کیفیت سرویس دهی و برخورد مناسب پرسنل , تنوع اتاقها , موقعیت مکانتی هتل،  و برخوردار بودن از امکانتی رفاهی با کیفتی عالی و بیشتر طرفدارن تور کیش  زیادی را از بین هتل های بین المللی کیش به خود جلب نموده است .

امکانات رفاهی هتل بین المللی پارمیس کیش:

هتل پارميس  خدماتی را برای مسافران  تور کیش  خود دارد همچون  ترانسفر فرودگاهي رفت و برگشت،خدمات رايگان  از جمله  صبحانه و نهار به صورت بوفه ، سرو  انواع ميوه  در عصر و سرو چاي و قهوه در اتاق می باشد. این  هتل  دارای چهار رستوران، دو رستوران با انواع  غذاهای ايرانى و فرنگى، رستوران سنتى با معمارى خاص و شیک  دوران صفويه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ايتاليايى ، استخر و سونا و جكوزي  مي باشد. 

 

هتل ترنج کیش

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام شده است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت بنا این هتل دریایی تحقیقات عظیمی در کل جزیره زیبای کیش انجام شده است  و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎ بنابراین هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه ناب با اکوسیستم طبیعی ساخته شده است .این هتل شامل 100 سوییت که همگی بر روی دریا بنا شده و دارای کف شیشه ای ‎که مسافران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و  همین طور دارای ‏بالکن اختصاصی می باشد. سوییت ها با اسکله ای چوبی به طول تقربی یک کیلومتر به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به تصویر می کشد .

 

 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز،یک فاز هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی تعریف شده است و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج همیشه فارس را دارا می باشد. و همین طور سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن ورزشی ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می دهد می توان به وجود آتلیه عکاسی ،خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس برای میهمانان تور کیش اشاره کرد. ‏

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشین های گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می شود‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه صورت می گیرد. هتل دارای ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه و نیز ترانسفر روزانه به مراکز خرید برای میهمانان تور کیش می باشد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 
‏ ‏ ‏ ‎ 

 

 ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

 

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

کشتی تفریحی کیش

یکی از لذت بخش ترین تفریح های کیش گشت و گذار در آبهای نیلگون همیشه خلیج فارس با کشتی تفریحی کیش می باشد . کشتی های تفریحی شبانه که در آب هاي اطراف جزيره کيش معمولا از ساعت 21 شروع شده و تا ساعت یک بامداد در سانس های دو ساعته ادامه پیدا می کند و همین طور به همراه با پذیرایی از مهمانان تور کیش، سرو شام در رستوران کشتی همراه با موزیک زنده، جنگ شادی، برنامه های شاد و مهیج، قرعه کشی و اهدای جوایز می باشد. 

آب های اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهی هاي تزئينی و خوراکی، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايی و ... است. با کشتی های آکواریوم و قايقهاي کف شيشه ای تماشای اين زيبايی ها امکان پذیر می باشد. که این کشتی ها مسافتى را طى مى كنند تا به منطقه اى كه ماهى و مرجان زيادتر است برسند، طى عبور از نواحى مختلف ساحل مسافران تور کیش می توانند مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا راببینند. گشت کشتی های آکواریوم معمولا به همراه موزیک زنده و پذیرایی است.کشتی های آکواریوم و قایقهای کف شیشه ایی در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را برای مسافران تور کیش نيز فراهم کرده اند.

 

 

 

 

به خاطر ساحل زیبا  و ارام  کیش  تقریباٌ همه نقاط آن در سرتا سر جزیره برای شنا و انواع ورزش های دریایی مساعد می باشد. یکی از ورزش های پرهیجان و جذاب برای  مسافران تور کیش شاتل سواری می باشد.بازی شاتل در جزیره کیش به این صورت است  که افراد باید دارای  ماهيچه هايی  کاملا قوی باشند چرا که هنگام دور زدن قايق نيروی گريز از مرکز آنها را به داخل دريا پرتاب ميکند و سوار کاران بايد بتوانند مقاومت کنند تا داخل اب نیفتند.

مطالب مرتبط :

 تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

 پایاب کیش

پاياب كيش يكي از جاذبه هاي گردشگری جزيره زیبای کیش میباشد. پایاب دو هزار ساله، در نزديكي منطقه درخت سبز ، بصورت دهليزی در سطح زمين قرار دارد که در كناره های چاه قنات با شيب تند حفر میشود و با تعداد زیادی پله به زيرزمين مي رسد. روشنايي پاياب از دهانه چاه گرفته میشود. 

از این رو با افزایش عمق چاه؛ تعداد پله هاي آن نیز بیشتر مي شود که اطراف آخرين پله، جایگاه مناسبی برای استراحت گردشگران تور کیش میباشد.

محوطه پاياب كيش چند سال گذشته بازسازی شده است، از این رو با وجود طبیعت زیبا و هوای خوب و دلپذیر و با چايخانه و رستوران های اطراف محوطه، لحظات لذت بخشی را برای گردشگران ایجاد کرده، همچنین با ارائه غذاهاي سنتي ايراني نظر مسافران تور کیش را جلب کرده است. 

 هوای مطبوع مجموعه پاياب كيش، بخصوص در فصل تابستان، توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. گردشگران عزیز میتوانند با تماشای نماهای تاریخی و درخت سبز دیدنی، سفری به یاد ماندنی در جزیره کیش را برای خود رغم بزنند.

 

 

 

پارک تفریحی ساحلی میرمهنا 

پارک ساحلی میرمهنا در ساحل شمالی و شمال غربی جزیره کیش در سال 1385 واقع شده، که اسکله تفریحی و ماهیگیری میرمهنا نیز در این پارک جای گرفته است و امتداد آن از مسجد خاتم الانبیاء تا میدان جاسک میباشد.

این پارک ساحلی میرمهنا با دو بخشی که دارد، مسیر اول از " مسجد خاتم تا اسکله ماهیگیری " است، در این فاز مساحت 41 هزار متر مربع با مسیرهای پیاده رو برای گردشگران تور کیش، آلاچیق ها و محل پخت کباب و پارکینگ، نمازخانه ساحلی، بازار عرب ها، کتابخانه عمومی، بازار ماهی فروشی و مسیر دوچرخه، بوفه و چایخانه دیده میشود. مسیر دوم  " بعد از اسکله ماهیگیری تا میدان جاسک " میباشد، در این فاز دوم به مساحت حدود 50 هزار متر مربع محوطه ای برای بازی کودکان است که نزدیک مسجد قدیمی جامع سفین و محله بومیان میباشد.

 

گردشگران تور کیش می توانند با ماهی گیری بر روی اسکله پارک ساحلی میرمهنا، لحظاتی دلپذیر را برای خود رغم بزنند. با وجود 4 پله در طول اسکله به راحتی گردشگران عزیز میتوانند سوار قایق ها شوند. همچنین مسافران محترم تور کیش با تماشای مسجد ساحلی خاتم الانبیا، اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور و پیاده روی بر این اسکله و تماشای لاک پشت های آزاد، سفری به یاد ماندنی داشته باشند.

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل مهتاب کیش

 هتل چهار ستاره مهتاب بصورت واحد های آپارتمانی در سال ۱۳۹۳در خیابان امیر کبیر کیش بصورت مدرن بنا شده است.

در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل مجرب و ترانسفر فرودگاهی و اتاق هایی رو به دریا، آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش میباشد.

 

در هتل مهتاب کیش با امکانات رفاهی چون: "صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های ناب ) ، رستوران ( با ارائه غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی- ایرانی ) در محوطه سرسبز  هتل ، اقامتگاهی دلپذیر را برای استراحت مسافران عزیز تور کیش مهیا کرده است.

 

 

 

هتل هليا کیش

هتل چهار ستاره هلیا در سال 1382 بین دو میدان امیرکبیر و ساحل، با فاصله ای کمی از دریا بنا شده است. هتل هلیا کیش در 2 طبقه با 62 باب اتاق و 225 عدد تخت در محوطه ای سرسبز با آبنماهای زیبا در جزیره کیش میباشد.

 

هتل هلیا کیش در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش نزدیک به مراکز ورزشی، مراکز خرید و بازارها قرار دارد که با حضور پرسنل هتل، آماده پذیرایی از میهمانان عزیز داخلی و خارجی است. از این رو با ایجاد برنامه های تفریحی و تخفیف های ویژه اقامتگاهی لذت بخش را برای میهمانان عزیز تور کیش مهیا کرده است.

کادر مجرب هتل با استقبال فرودگاهی و اجاره اتومبیل مدرن برای گردش در جزیره آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور تور کیش می باشد.

در هتل هلیا کیش سیستم اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ،برق اختصاصی است و با سرویس کافی شاپ در اتاق، آماده سرویس دهی به مسافران محترم تور کیش می باشد.

 امکانات تفریحی - رفاهی هتل هلیا کیش:

پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، سالن ( جلسه و همايش - کنفرانس )، فروشگاه، رستوران (انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و با وعده های صبحانه با بوفه کامل و منوی آزاد) ، چایخانه سنتی سارا در محیطی آرام و دلپذیر ، سرویسهای مجهز, TV (کانالهای ماهواره ایی )، صندوق امانت ، مینی بار ،لابی ، کافی شاپ 24 ساعته (با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی و اسنک )، اینترنت . خشکشویی و فروشگاه.

علاوه بر این، امکانات تفریحی - ورزشی از جمله سالن ورزش، سالن بدنسازی ،استخر، سونا و جكوزي، ماساژ جهت پر کردن لحظاتی شاد و دلپذیر برای مسافران تور کیش را  فراهم کرده اند.

 

 مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش، روبروی بازار ونوس در بلوار موج دریا به مساحت 6400 متر مربع در 6 طبقه با 160 باب اتاق واقع شده است.

هتل 4 ستاره گراند هتل کیش در موقعیتی مناسب، نزدیک به اماکن تجاری و خرید که اکثرا نیازی به وسیله نقلیه نیست،( فاصله هشت دقیقه ای تا فرودگاه و بازار زیتون )، در منطقه خوبى نسبت به دريا بنا شده است، از این رو نظر مسافران عزیز تور کیش را به خود جلب کرده است.

اتاق های این هتل، اکثرا مشرف به دريا بوده و داراى تراس و تهویه مطبوع و مناسبی مى باشند. هتل گراند کیش با حضور پرسنل مجرب و آموزش دیده پذیرای میهمانان تور کیش با ظرفیت، 200 نفر می باشد. 

  

امکانات رفاهی هتل گراند کیش:

پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، یخچال با ميني بار ،TV ( ماهواره )، صندوق امانات ، سوئیت ، چايخانه سنتي ،كافي شاپ 24 ساعته ( با ارائه ناب ترین نوشیدنی ها), اینترنت ، سرویس ( فرنگی - ایرانی )، پارکینگ ، لابی ، فروشگاه و غرفه ،  تاکسي سرويس ، .صبحانه و ترانسفر ، رستوران ( با ارائه بهترین غذاهای ایرانی - سنتی )، آرایشگاه، خشکشوئی.

مسافران محترم میتوانند با کرایه ماشین بدون راننده لحظاتی دلپذیر در گردش جزیره داشته باشند.

امکانات ورزشی - تفریحی هتل گراند کیش:

 سالن ورزش، استخر، ماساژ، زمین تنیس، دارت، بیلیارد، فوتبال دستی.

پرسنل این هتل با تسلط به زبان های عربی و انگلیسی، در محوطه ای زیبا و مزین به آب نما و آکواریوم آب شیرین در لابی پذیرای میهمانان عزیز تور کیش هستند.

 

هتل مهتاب کیش

 هتل مهتاب، هتلی 4 ستاره در خیابان امیر کبیر کیش است که در سال ۱۳۹۳ بصورت واحد های آپارتمانی بصورت منحصر بفردی ساخته شده است.

در هتل مهتاب کیش با حضور پرسنل آموزش دیده و اتاق هایی مشرف به دریا، اقامتگاهی آرام را برای استراحت میهمانان محترمتور کیش رغم زده است.

امکانات رفاهی هتل مهتاب کیش

صبحانه، کافی شاپ ( با ارائه انواع نوشیدنی های تازه ) ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی - سنتی ) ، اینترنت و اتاق هایی مبله با سرویس بهداشتی (فرنگی - ایرانی ) و محوطه سرسبز هتل. در این هتل با ارائه امکانات رفاهی و ترانسفر فرودگاهی آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور کیش می باشد.

 مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

 پایاب کیش

يكي از مکان های گردشگری جزيره زیبای کیش پاياب كيش است.

 

پاياب كيش قذمتی دو هزار ساله دارد که در نزديكي آن درخت سبز واقع شده است. مسافران عزیز تور کیش میتوانند علاوه بر تماشای محوطه و طبیعت زیبای درخت سبز، از پایاب تاریخی هم دیدن کنند. هوای مطبوع، مخصوصا در فصل تابستان، توجه تعداد زیادی از مسافران تور کیش را به این جاذبه گردشگری زیبا و دلپذیر جلب کرده است و موجب سفری به یاد ماندنی در جزیره کیش شده است.

پاياب كيش، دهليزی در سطح زمين است که با تعداد زیادی پله به زير زمين مي رسد که در اطراف چاه قنات شيب تند میشود و روشنايي آن از دهانه چاه گرفته شده است. هر چه عمق چاه بیشتر باشد، تعداد پله هاي آن نیز بیشتر مي شود. از این رو آخرين پله، مکانی خوب برای استراحت گردشگران میباشد. 

محوطه پاياب كيش بعد از بازسازی کاملی که چند سال پیش داشته، به محیطی ناب با طبیعتی زیبا و هوایی دلپذیر تبدیل شده است که مسافران محترم تور کیش با وجود چايخانه و رستوران های اطراف مجموعه، با غذاهاي سنتي ايراني، سفری به یاد ماندنی در جزیره کیش را داشته باشند، همچنین با لحظات لذت بخشی که در پایاب کیش می گذرانند، توجه تعداد زیادی از گردشگران تور کیش را به خود جلب کرده است.

 

کارتینگ کیش

پیست کارتینگ کیش یکی از مکان های ورزشی و تفریحی جزیره کیش است و جز بزرگ ترین پیست خاورمیانه میباشد که لحظاتی خاطره انگیز را برای گردشگران رقم میزند و در یاد مسافران عزیز تور کیش ماندگار میکند. 

کارتینگ در ایران

45 سال پیش، ماشین های کار یا همان کارتینگ برای اولین بار توسط دو ایرانی وارد کشورمان شده است و با استقبال گردشگران قرار گرفت. از این رو رقابت های کارتینگ قهرمانی کشور همه ساله در ده مرحله برگزار می شود و نفراتی که بیشترین امتیازها را کسب می کنند، به رقابت های جهانی اعزام می شوند.

ایران اولین بار در مسابقات جهانی سال ۲۰۰۶ ژاپن شرکت کرد؛ پس از آن دو بار دیگر هم در رقابت های جهانی شرکت کرد، اما بزرگ ترین افتخار را در سال ۲۰۱۰ و در ایتالیا به دست آورد.

 

کارتینگ کیش ۸۰۰ متر طول دارد و دارای موتورهای چهار چرخ  (ATV) و ماشین های کنترل از راه دور میباشد. گردشگران عزیز تور کیش در این پیست لحظاتی جذاب و به یادماندنی را با این ورزش خواهند داشت. جهت استفاده از کارتینگ کیش برای مسافران، باید حداقل 10 سال سن و حداقل قد 140سانتی متر داشته باشد و برای سنین زیر 16 سال حضور والدین الزامی است.

 

 

 مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش شهریور 95 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مکان های دیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل گراند کیش

یکی از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره گراند کیش است که از نظر موقعیت مکانی خوبی برخودار است. هتل گراند کیش دارای اتاق هایی خوب با امکانات خوب نظیر ميني بار ، سشوار در حمام ، تهويه مطبوع ، تلویزیون ، صندوق امانات اختصاصي و ... در اختیار مسافران تور کیش می باشد. از امکانات تفریحی این هتل استخر ، ماساژ, آبگرم, سالن ورزش و ... که مخصوص مسافران تور کیش می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای خوشمزه و چايخانه سنتي در فضایی زیبا و دل نشین و همچنین کافي شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها مخصوص مسافران تور کیش می باشد. این هتل امکانات خوب و آرامش را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل گراند کیش:

ترانسفر رفت, رستوران ، چايخانه سنتي ، کافي شاپ مخصوص مسافران تور کیش  , اینترنت ، پارکینگ ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، آسانسور , تاکسي سرويس ، لاندري ، رم سرويس,  استخر ، ماساژ, آبگرم, سالن ورزش و ... که برای مسافران تور کیش می باشد. 

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی قرارگرفته است. این هتل 5 ستاره در مجموع 100 سوئیت که همگی بر روی دریا قرار گرفته و دارای کف شیشه ای ‎که گردشگران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و دارای ‏بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی بهم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به نمایش درآورده است.موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی از جمله زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎ برای میهمانان تور کیش فراهم آید.

امکانات اتاق های هتل ترنج کیش

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می گردد‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترانسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ ، ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می شود می توان به وجود آتلیه عکاسی ، سالن اسپا ، اتاق بازی ، خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس اشاره کرد. ‏ ‏‏ 

 


مسافران عزیز با انتخاب هتل ترنج کیش سفر خوشی را سپری می کنید.‏ ‏ ‏ 

جهت رزرو و خرید  تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ترنج کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل شایگان کیش

هتل  شایگان کیش از جمله هتل های مدرن 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با ۱۰۰ اتاق و سوئيت متفاوت که شامل  ۷۹ اتاق ۲ تخته و ۲۱ سوئیت ۱ خوابه و ۲ خوابه به همراه جکوزی بوده اقامتی دلنشین را برای شما در جزیره  کیش برای شما گردشگران عزیز به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شایگان کیش:

هتل  شایگان کیش با مساحت۱۱۰۰۰ متر مربع (از ۱۵۰۰۰ متر مربع کل هتل ) و معماری فوق العاده در موقعیتی عالی واقع شده که حدودا ۲ تا ۵ دقيقه با بازارهاي پانيذ و مرکز تجاري پرديس کیش فاصله دارد .اکثر اتاق و سوئيت های هتل شایگان کیش نمای بی نظیری از آبهاي نيلگون خليج فارس را برای مهمانان تور کیش به نمایش می گذارند .هتل شایگان کیش دارای سالن همايش، کنفرانس, جلسه و اجتماعات بهمراه سالن جداگانه‌ی پذيرايی در طبقه‌ی چهارم فضای عالی را برای اجتماع فراهم می آورد .

همچنین کلوپ ورزشی هتل شایگان کیش شامل استخر سرپوشيده با درجه‌ی آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه‌ی آب سرد، استخر کودکان ، بيليارد و اسنوکر با سالن دارای ۱۲ ميز بيليارد و اسنوکر لوکس ، زمين تنيس که در طبقه همکف هتل شایگان واقع شده اند .تمام اتاقهای هتل شایگان کیش مجهز به سيستم قفل الکترونيکی، سرويس بهداشتی، تلويزيون مجهز به کانالهای ماهواره ای ، ۵ شبکه تلويزيون محلی ، کامپيوتر با امکان دسترسی به اينترنت می باشد .خدمات هتل شایگان کیش  شامل محل نگهدارى کودک ، مجموعه آفتابگردان شامل(سالن همايش خورشيد-سالن متينگ آفتاب – سالن ميتينک روم ونوس-سالن ميتينگ روم مهتاب)، کافه تراس دريا، کافى شاپ آفتابگردان، ديزل ژنراتور، سيستم آب شيرين کن، موزيک زنده رستوران، موزيک زنده لابى (پيانو) ،قهوه خانه سنتى ، فست فود ، رستوران شاني ، سالن همايش و آمفى تاتر، موزيک سقفى، ماهواره، خياطى، آرايشگاه مردانه ، آرايشگاه زنانه ،رنت کار، کانسيرژ،دستگاه POS،دستگاه ATM، ترانسفر استقبال و … می باشد.امکانات رفاهی رایگان هتل شایگان کیش صبحانه بوفه رايگان ، استقبال در فرودگاه ، استخر و سونا و جکوزى  می باشد .

 

 

مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از سفر خود لذت ببرند.    

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش از بزرگترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد که با الهام گرفتن از معماری باستانی تخت جمشید در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع در شمال شرق جزیره زیباى کیش نزديك به ساحل شرقی بنا شده، این هتل یادآور معماری خاص و بی نظیر ایران باستان بوده با فضای مجذوب کننده و غرور آفرین دوران پادشاهی هخامنشی اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مسافران عزیز  تور کیش رقم  میزند. این هتل دارای فضاهای گردشی، ورزشی و مدرن بی نظیریست که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. چشم انداز هتل داریوش به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس خاطره ای به یادماندنی را در ذهن شما مسافران بر جای خواهد گذاشت.

امکانات هتل داریوش کیش:

تلویزیون، استخر (سرباز و سرپوشیده)، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی،لاندری، مینی بار، ماهواره، رستوران ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ، سالن ورزش،سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، ماساژ ،زمین تنیس، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، سالن آمفي تئاتر، سالن تشريفات، سالن همايش، سالن كنفرانس، ويدئو كنفرانس، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته از خدمات ابین هتل می باشد، شما مسافران تور کیش  با انتخاب این هتل می توانید لحظات خوشی را سپری کنید.

 

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط: 

 تور کیش تابستان 95 

تور کیش مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و یکی  از بهترین هتل ها در جزیره کیش به شمار می رود. این هتل نوساز کیش دارای امکانات رفاهی مناسبی است که توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید. اتاق های هتل آرامیس از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.  همچنین از لحاظ دسترسی به مراکز خرید شهر و نقاط تفریحی جزیره در موقعیت خوبی قرار دارد

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابي، رستوران، كافي شاپ، اينترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جكوزي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، خدمات خانه داري، سالن كنفرانس، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس و ... برای میهمانان تور کیش می باشد

هتل آرامیس کیش

 

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس کیش

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش از جمله هتل های 4 ستاره کیش محسوب می شود و به نوبه ی خود یکی از هتل های بسیار شیک و لوکس کیش می باشد. این هتل در سال 81 در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع  رو به روی دانشگاه جزیره کیش ساخته شده است و دارای 54  اتاق و 140 تخت می باشد ، از امتیازات هتل صدف کیش که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد می توان به نزدیکی آن به مراکز خرید و بازارهای بزرگ جزیره اشاره نمود . هتل صدف در بین هتل های کیش یکی از هتل های پر طرفدار و با کیفیت می باشد.

 آدرس هتل : جزیره کیش، میدان امیر کبیر

از امکانات هتل صدف کیش می توان به لابی با فضایی دلپذیر ، کافی شاپ ، رستوران  ، سالن کنفرانس ،  کافی نت و ... برای آسایش و راحتی میهمانان تور کیش اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در سال 1376 احداث گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد. هتل فانوس دارای فضای سبز مناسبی برای اقامت و استراحت مسافران تور کیش می باشد. این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز مکان ها و تفریحات ورزشی را در نظر گرفته است . هتل فانوس یکی از هتل هایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد . این هتل تقریبا دور از مرکز جزیره قرار دارد و باید مسافتی را برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی طی کرد ولی در عوض سکوت و آرامش خاصی را برای گردشگران تور کیش به همراه دارد.

از امکانات هتل فانوس کیش می توان به لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ... برای اقامت و راحتی گردشگران تور کیش اشاره نمود.

هتل فانوس کیش

 

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش جزء هتل های یک ستاره کیش محسوب می شود و از نظر موقعیت مکانی درست روبروی بازار پردیس 2 قرار دارد. این هتل به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد امکانات خوبی را به مسافران تور کیش ارائه می دهد. این هتل بسیار نزدیک به بازارهای پردیس 1 پردیس 2 و مجتمع تجاری کیش می باشد و یکی از امتیازات هتل آرا برای گردشگران تور کیش نزدیکی آن به دریا می باشد. هتل آرا کیش متشکل از 60 اتاق و 200 تخت خواب می باشد.

از امکانات هتل آرا کیش می توان به لابی، رستوران مجهر به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، ماهواره، تلویزیون، یخچال، اینترنت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، سوئیت و ... برای گردشگران تور کیش اشاره نمود.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95 

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ارزان قیمت کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 5 ستاره پارمیس یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل های جزیره ی کیش می باشد،که در موقعیتی عالی،نزدیک به مراکز خرید و مناطق تفریحی واقع شده است.اين هتل تور کیش در سال 1385 افتتاح گرديده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره می باشد که از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل پیشرو در میان هتلها می باشد.

 

_پارمیس_کیش.jpg

امکانات هتل پارمیس :

سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .اگر به دنبال آرامش و استراحت در یک مکان آرام می باشید با تور کیش در این هتل مجلل همراه شوید.

 

_پارمیس_کیش_5.jpg

_پارمیس_کیش_4.jpg

_پارمیس_کیش_3.jpg

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش در جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است، به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که میهمانان تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از بازارهای قدیمی کیش محسوب می شود که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع در 2 طبقه بنا گردید. این بازار از 310 غرفه تشکیل شده است. که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم آن اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های گردشگری در تور کیش به شمار می رود. بازار ونوس تقریبا قدمتی 15 ساله دارد. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و زمینه فعالیت غرفه‌ها بیشتر پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی و مشاور املاک می باشد. در بازار ونوس همچنین یک رستوران و یک کافی شاپ برای استراحت گردشگران تور کیش وجود دارد. این بازار در نزدیکی بازار مریم قرار دارد.

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

 

 

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید کیش با نمای بسیار زیبا و برگرفته از بناهای دوره هخامنشی احداث شده است و شامل ۱۲ در ورودی و ۸ بازارچه است که با اسامی ایرانی، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگارد، پارس، بیستون، ایران، تیسفون و آریا مشخص گردیده‌اند. این بازارچه ها با یك تالار مركزی كه با هنر‌های گچبری، سنگ‌كاری، مس‌كاری و آب‌نمایی به صورت زیبایی تزیین شده است به هم متصل شده اند. در این بازار کالاهایی نظیر پوشاک مردانه و زنانه ، بلورجات ،لوازم ورزشی ، اسباب بازی ، عطر و ادکلن ، لوازم خانگی ، ساعت و ... به گردشگران تور کیش ارائه می گردد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,بازارهای کیش,پاساژهای کیش,بهترین مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

یکی از لوکس ترین هتل های کیش هتل بین المللی 5 ستاره ایران کیش است که در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه است که 130 اتاق و 310 تخت خواب دارد. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است.هتل پارسیان مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در این هتل وای فای رایگان وجود دارد و تنها هتل خوب در جزیره است 

iran_hotel_1.jpg

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه در تور کیش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

 

iran_hotel_3.jpg

iran_hotel_4.jpg

iran_hotel_5.jpg

iran_hotel_6.jpg

 

 

_آریان5.jpg

هتل آریان کیش

یکی از هتل های چهار ستاره کیش هتل آریان در سال 1378 افتتاح شد که نزدیک به میدان امیرکبیر و در پشت هتل مریم کیش واقع شده و نیز در قسمت جنوبی این هتل بازار مروارید، در قسمت شرقی بازار پانیذ و پردیس و در قسمت شمالی این هتل مرکز تجاری زیتون واقع شده که از نظر نزدیکی به بازارهای کیش هتل آریان از موقعیت خوبی برخوردر است. هتل آریان لابی بسیار زیبا، محیط عالی که آرامش فکری و تعطیلات بسیار مناسبی را به میهمانان هدیه می دهد، امکانات رفاهی بسیار مناسب، مکان های عمومی شیک و مکان های تفریحی از جمله رستوران جهت صرف غذاهای داخلی و خارجی، سالن بیلیارد و همچنین امکاناتی نظیر اینترنت رایگان را جهت آسایش میهمانان فراهم آورده است. اتاق های هتل آریان کیش نسبت به هتل های چهار ستاره ی دیگر کیش از نظر قیمت مناسب تر می باشد این در حالی است که امکانات رفاهی بسیار مناسبی را نیز به مسافرین محترم ارائه می دهد. فاصله زمانی این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه می باشد. هتل آریان کیش دارای 69 اتاق و 42 پرسنل است. تور کیش امکانات خوبی رو براتون فراهم می کند.

 

_آریان2.jpg

_آریان3.jpg

امکانات رفاهی هتل آریان کیش:

روم سرويس، کافی شاپ، سالن كنفرانس مجهز به سيستم صوتى و تصويرى،

رستوران های زیبا جهت سرو انواع غذاهاى داخلی و خارجی و دريايى، خشک شویی با کلیه امکانات

امکانات تفریحی: خدمات گردشگرى و تفريحى جزيره، سالن بیلیارد

_آریان4.jpg

 

iran_hotel_7.jpg

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

تور کیش نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,معروف ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

_شایگان_کیش_7.JPG

هتل شایگان کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از هتل های معروف کیش محسوب می شود. این هتل در زمینی به مساحت 15000 مترمربع ساخته شده است و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع گردیده است همچنین با مشرف بودن اکثر اتاق ها به خلیج  زیبای همیشه فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش می باشد. از لحاظ دسترسی به بازارهای کیش این هتل در موقعیت خوبی قرار دارد و به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس کیش بسیار نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد این هتل از 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه تشکیل شده است که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند. هتل شایگان با ارائه بهترین امکانات هر ساله پذیرای بسیاری از مسافران تور کیش می باشد.

امکانات هتل شایگان کیش :

سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... برای میهمانان تور کیش می باشد.

آدرس هتل شایگان کیش  :جزیره کیش -میدان پردیس

_شایگان_کیش_1.jpg

_شایگان_کیش_8.jpg

_شایگان_کیش_6.jpg

_شایگان_کیش_2.jpg

_شایگان_کیش_3.jpg

_شایگان_کیش_5.jpg

 


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

_لوتوس_کیش.jpg

امکانات هتل لوتوس کیش:

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه . علاقه مندان به اقامت در این هتل زیبا می توانند با تور کیش همراه شوند .

 

 _آریان_کیش.jpg

 

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر واقع شده و از نظر موقعیت مکانی، در کنار بازارهای کیش قرار دارد بطوریکه که در شمال هتل مرکز تجاری زیتون قرار دارد، بازار پانیذ و پردیس را در شرق این هتل تور کیش می توانید مشاهده کنید و بازار مروارید در جنوب هتل آریان قرار دارد.

 

_فلامینگو_1.jpg

 

هتل 4 ستاره فلامینگو کیش در قلب جزیره کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها ،آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای خلیج فارس واقع گردیده است.طراحی ساختمانی این هتل تور کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر 202 اتاق و سوئیت می باشد.

 

 

 

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل تور کیش محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشد. اگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران تور کیش مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز تور کیش می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان هتل پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی تور کیش می باشد. مهمانان عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg


 مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 5 ستاره شایگان کیش به سال 1381 خورشیدی در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش افتتاح گردید. این هتل هر ساله توجه گردشگران تور کیش بسیاری را به خود جلب می نماید

 

 

امکانات هتل شایگان کیش :

 

این هتل تور کیش دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

دسترسی آسان به مراکز خرید و بازارها نظیر پردیس یک و دو، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکت و نزدیکی به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها سبب شده تا هتل شایگان انتخاب اول میهمانان تور کیش باشد.

کارکنان خونگرم، آموزش دیده و مجرب هتل شایگان در تلاشند تا اقامتی دلپذیر و شاد همراه با آسایش را برای میهمانان گرانقدر مهیا سازند.

(برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید )

 

هتل 5 ستاره بزرگ ارم کیش در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع گردیده که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه واعیان می باشد.هتل بزرگ ارم در زمينى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزيره زيباى كيش با زير بناء 43000 مترمربع احداث گرديده است .

امکانات هتل ارم کیش :

هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .  برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید .

 

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های جنوب کشور و جزیره کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع  شده است. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد. شما میهمانان تور کیش می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید. 

 

_شایان.jpg

امکانات هتل شایان :

رستورانهای ایرانی و فرنگی - کافی شاپ - آرایشگاه - سالنهای کنفرانس - کافی‌نت و گيم‌نت - پارکینگ اختصاصی - خشکشوئی - سالن تفریحات . برای داشتن اوقاتی در این هتل با تور کیش همراه شوید . 

 

_شایان_4.jpg

_شایان_3.jpg

_شایان_5.jpg

_شایان_6.jpg

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,معروف ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل دیدنیهای کیش

_دیدنیهای_کیش_1.jpg

هتل دیدنیهای کیش در شمار هتل های  3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل که به صورت ویلایی ساخته شده است و در ساحل جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل دیدنیهای کیش در کنار بازار مرجان قرار دار از این رو برای گردشگران تور کیش که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است. از جذابیت های این هتل می توان به اجرای موسیقی زنده در رستوران معروف این مجموعه اشاره کرد که باعث می شود مسافران تور کیش از هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان زیبا بیایند. این هتل شامل 28 سوئیت و 112 تخت می باشد. از جمله امکانات ویژه هتل دیدنیهای کیش برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده برای مسافران تور کیش ، لاندري، فضاي سبز، خدمان خانه داري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و...

_دیدنیهای_کیش_2.jpg

_دیدنیهای_کیش_3.jpg

 

هتل پارس نیک کیش

_پارس_نیک_کیش_1.jpg

هتل پارس نیک کیش در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در قلب جزیره کیش واقع شده و دارای محیطی آرام و زیبا می باشد از این رو مورد توجه بسیاری از مسافران تور کیش قرار دارد. هتل پارس نیک دارای لابی شیک و اتاق هایی زیبا و تمیز می باشد. همچنین هتل دارای اتاق نگهداری کودک نیز می باشد. در هتل صبحانه به صورت بوفه برای میهمانان تور کیش سرو می شود. این هتل در نزدیکی بازار مروارید قرار گرفته است و به بازارهای دیگر و دریا نیز تا حدی نزدیک می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه رانندگی با ماشین است. نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره کیش قیمت این هتل مناسب تر می باشد.

آدرس هتل پارس نیک کیش : جزيره كيش، ميدان امير كبير، هتل پارس نیک

امکانات هتل پارس نیک کیش

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی برای میهمانان تور کیش ، كافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پاركینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده

_پارس_نیک_کیش_2.jpg

_پارس_نیک_کیش_3.jpg

_پارس_نیک_کیش_4.jpg

_پارس_نیک_کیش_5.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش زمستان 94

تور کیش دی 94

تور کیش بهمن 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل گراند کیش

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگرانتور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش :

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های هتل ایران کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های چهار ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل دیدنیهای کیش

_دیدنیهای_کیش_1.jpg

هتل دیدنیهای کیش در شمار هتل های  3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل که به صورت ویلایی ساخته شده است و در ساحل جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل دیدنیهای کیش در کنار بازار مرجان قرار دار از این رو برای گردشگران تور کیش که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است. از جذابیت های این هتل می توان به اجرای موسیقی زنده در رستوران معروف این مجموعه اشاره کرد که باعث می شود مسافران تور کیش از هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان زیبا بیایند. این هتل شامل 28 سوئیت و 112 تخت می باشد. از جمله امکانات ویژه هتل دیدنیهای کیش برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده برای مسافران تور کیش ، لاندري، فضاي سبز، خدمان خانه داري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و...

_دیدنیهای_کیش_2.jpg

 _دیدنیهای_کیش_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیدنیهای کیش,هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

 هتل 4 ستاره سورینت مریم به عنوان یکی از هتل های سورینت معرفی شد. این هتل در میدان امیر کبیر که یکی از میادین اصلی و مرکزی کیش میباشد واقع شده است. این هتل شامل 4 طبقه می باشد که از 56 اتاق و سوئیت تشکیل شده است. معماری این بنا تحت تاثیر معماری اروپایی می باشد. این هتل تور کیش در نزدیکی ساحل دریا و اسکله، مراکز خرید(بازار پردیس 1و2 ، بازارهای مروارید، هایپر مارکت، مرکز تجاری و...)، تالار شهر قرار دارد.

_سورینت_مریم_1.jpg

 

امکانات  هتل سورینت مریم :

 وسایل الکترونیکی از جمله روشنایی، سرمایش و گرمایش، تهویه و... می باشد و همزمان با ورود مسافر فعال می شود. سرویس تلویزیون اینترنتی IPTV یکی از خدمات قابل تامل در این سورینت مریم می باشد... اگر مایل به اقامت در این هتل مدرن هستید با تور کیش همراه شوید .

 

_سورینت_مریم_4.jpg

_سورینت_مریم_7.jpg

_سورینت_مریم_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش مهر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت مریم کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی
 

هتل4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل این هتل تور کیش بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.

_هلیا_کیش.jpg

نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشداگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران تور کیش مهیا سازد.

کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد. همچنینرستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از مهمانان تور کیش پذیرایی می کنند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.

هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. مهمانان عزیز تور کیش می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیاکیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

 

_هلیا_کیش_3.jpg

 

امکانات هتل هلیا کیش :

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین برای حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و... . برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

_هلیا_کیش_2.jpg

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های چهار ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

 

هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. از این رو مورد استقبال گردشگران تور کیش قرار دارد

امکانات هتل آرامش کیش : 

تعدادی از اتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کيش، در يکی از بهترين مناطق تفريحی و گردشگری جزيره زیبای کيش واقع شده. نزديکی به بازارهای اصلی شهر نظير: بازار ونوس و  بازار مريم، بازار زيتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله بزرگ تفريحی، بولينگ مريم، مرکز ورزش های دريايی و غيره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعيتی منحصر به فردی برخوردار باشد. برای استفاده از امکانات این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش,هتل های 4 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 5 ستاره بزرگ داریوش کیش به راستی نمادی از فرهنگ و تاریخ کهن کشور بزرگ ایران زمین است. زیبا و مدرن که بعنوان یگانه نماد تاریخی کشور با معماری یکتای جهانی خود، شکوه سلطنت گسترده، فرهنگ  و تمدّن ایرانیان عزیز را آشکار نموده است.
این هتل تور کیش با الهام از تخت جمشید و بصورت نمادین بیانگر افتخار و عزت ایران باستان در دوران هخامنشیان ‌است. سرمایه ساخت هتل داریوش کیش منشا خارجی داشته و با اندوخته ای 30 ساله از تجربه هتل داری خارجی در جزایر قناری، موجب پیدایش کیفیت و تجربه ای جهانی گردیده است.

امکانات هتل داریوش کیش :

از امکانات و خدمات هتل داریوش کیش می توان به زمین تنیس واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، دوچرخه واقع در ضلع شمالی در پشت عمارت اصلی هتل، استخر، ماساژ تایلندی، سالن بدنسازی برای میهمانان تور کیش ، پینگ پونگ، قایق سواری واقع در دریاچه هتل ضلع شمالی پشت عمارت اصلی هتل ، مجهز به قایق های پدالی و پارویی و خدمات گردشگری شامل کلاسیک شو ، بازدید از باغ پرندگان و پارک دلفین ها ، کشتی تفریحی ، کنسرت های مختلف ، ورزش های آبی ، گشت تفریحی دور جزیره اشاره کرد.برای اقامت در این هتل زیبا با تور کیش همراه شوید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,بهترین هتل های کیش,مجلل ترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، گردشگران تور کیش می توانند از دریاچه های پارک هتل لذت ببرند و تا دریا قدم بزنند.

 

-مارینا-پارک_2.JPG

 

امكانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

-مارینا-پارک_5.jpg

-مارینا-پارک_3.jpg

-مارینا-پارک.jpg

-مارینا-پارک_4.jpg

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل لوکس مارینا پارک کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_3.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آفتاب شرق كيش

هتل آفتاب شرق تور کیش در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش احداث شده است. این هتل در گروه هتل های 3 ستاره جزیره قرار دارد. یک کافی نت با اینترنت وایرلس در لابی این هتل در نظر گرفته شده است. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی از امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش برای مسافران تور کیش می باشد.  در فاصله 10دقیقه ای از این هتل فرودگاه کیش و نیز در فاصله 5 دقیقه ای از آن مراکز خرید جزیره قرار دارد.  لابی هتل نیز مجهز به اینترنت پرسرعت برای میهمانان وجود دارد. یک کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر نیز در طبقه همکف این هتل در نظر گرفته شده است. یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان تور کیش در طبقه اول هتل وجود دارد.

 امکانات هتل شامل:

خدمات خانه داري، فضاي سبز،  نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، پارك كودكان، خشکشویی، امکانات رفاهی : لابي، رستوران ویژه مسافران تور کیش، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتی، اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي می باشد.

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی 

 

 

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر هتل آفتاب شرق کیش

تصویر اتاق هتل آفتاب شرق کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آفتاب شرق كيش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آنا کیش

هتل آنا تور کیش در زمینی به مساحت 8500 متر مربع احداث شده است. این هتل در سال 1377 در میدان امیرکبیر ساخته شده است. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت قرار گرفته است. در این هتل مجموعا 152 اتاق وجود دارد که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارد. فرودگاه در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل و نیز مراکز خرید در فاصله 5 دقیقه ای از هتل مسافران تور کیش واقع شده است. هتل آنا در گروه هتل های 3 ستاره کیش قرار دارد. هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان خود ارایه می دهد.

 

 امکانات هتل شامل:

لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه ویژه مسافران تور کیش، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها، لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ویژه مسافران تور کیش و... می باشد.

 آدرس : كيش ،ميدان اميركبير ،جنب پاساژپارس نيك

 

 

تصویر هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر لابی هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر رستوران هتل آنا کیش

تصویر هتل آنا کیش

تصویر اتاق هتل آنا کیش

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آنا کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل شباویز کیش چند ستاره است؟

هتل شباویز کیش چند ستاره است؟

هتل شباویز تور کیش 94 در گروه هتل های 2 ستاره کیش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت بالغ بر 20000 متر مربع احداث شده است. در این هتل 92 اتاق برای رفاه میهمانان وجود دارد. دریا در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. هتل شباویز در قسمت جنوب شرقی جزیره و در ابتدای جاده جهان واقع شده است. همچنین پارک ساحلی مرجان در نزدیکی هتل مسافران تور کیش 94 قرار دارد. در اتاق های این هتل به دلیل اینکه با چوب طراحی شده است امکان آشپزی وجود ندارد. از امکانات این هتل می توان به سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه، لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال ویژه مسافارن تور کیش و... اشاره داشت.

آدرس : جزیره کیش، بعد از بازار مرجان

 

 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . نمای هتل


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . نمای بیرونی


 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش . لابی هتل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکانات و کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل شباویز کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شباویز کیش چند ستاره است؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

کیفیت هتل پانیذ کیش؟

کیفیت هتل پانیذ کیش؟

هتل پانیذ تور کیش 94 یکی از هتل های 2 ستاره کیش می باشد. این هتل در زمینی به مساحت  3789.63 هزار متر مربع ساخته شده است. هتل پانیذ در نوار ساحلی جزیره واقع شده است. این هتل تخفیف 50 درصدی پارک دلفین ها و سیرک را به میهمانان خود ارایه می دهد.فرودگاه در فاصله 3 کیلومتری از این هتل قرار گرفته است. اقامت کودکان زیر 5 سال در تور کیش 94 در این هتل به صورت رایگان می باشد.

امکانات این هتل شامل: سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره، لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت ویژه مسافران تور کیش و... می باشد.

آدرس :  جزيره کیش ، نوار ساحلی

 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش . نمای بیرونی


 

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش . اتاق هتل


 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل پانیذ کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل پانیذ کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

آدرس هتل سان رایز کیش؟

آدرس هتل سان رایز کیش؟

هتل سان رایز تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد.این هتل در قلب مراکز خرید و مکان های تفریحی کیش قرار گرفته است. این هتل 4 طبقه و 49 اتاق و سوییت تشکیل شده است. یکی از جذابیت های این هتل مشرف بودن اکثر اتاق های به دریای خلیج فارس است. در طبقات این هتل رنگ آمیزی های بسیار متنوعی به کار رفته است. هتل سان رایز تور کیش 94 در نزدیکی بازار پردیس 2 قرار دارد. مراکز خرید در فاصله 5 دقیقه ای و فرودگاه در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل واقع شده است.

از امکانات این هتل می توان از آژانس خدمات مسافرتي، صندوق امانات اختصاصي، پارك كودكان، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، لابي، رستوران، كافي شاپ ویژه مسافران تور کیش 94، آسانسور، سالن، كنفرانس، خدمات خانه داري، نمازخانه، فضاي سبز، سالن ورزشي، پاركينگ، اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس و... نام برد.

 آدرس: جزیره کیش، نوار سیاحتی، روبروی پردیس

 

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش


 

هتل سان رایز کیش 

هتل سان رایز کیش


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل سان رایز کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: آدرس هتل سان رایز کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

موقعیت هتل آفتاب شرق کیش؟

موقعیت هتل آفتاب شرق کیش؟

هتل آفتاب شرق تور کیش 94 در گروه هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد. این هتل در زمینی به مساحت 1200 متر مربع احدات شده و دارای 47 اتاق برای رفاه میهمانان می باشد. مراکز خرید جزیره در فاصله 5 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. در لابی این هتل یک کافی شاپ مجهز به اینترنت وایرلس ویژه مسافران تور کیش 94 قرار گرفته است. همچنین در طبقه اول این هتل یک میز بیلیارد برای تفریحی میهمانان در نظر گرفته شده است. فرودگاه کیش در فاصله 10 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. در این هتل خدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری به میهمانان ارایه می گردد.

از امکانات این هتل می توان به: آژانس خدمات مسافرتي، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  نمازخانه، صندوق امانات اختصاصي، تاكسي سرويس، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده ویژه مسافران تور کیش، پارك كودكان، خشکشویی، اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشي، لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، ماهواره، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه،  و... اشاره داشت.

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی

 

 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


 

هتل آفتاب شرق کیش

هتل آفتاب شرق کیش


 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل آفتاب شرق کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل آفتاب شرق کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

امکانات هتل گلدیس کیش؟

هتل گلدیس تور کیش 94 در گروه هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد. این هتل در سال 1369 احداث شده است. مساحت این هتل حدود 6500 متر مربع می باشد و در بلوار ایران قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می توان به لابی، رستوران، کافی شاپ، یخچال، اینترنت ویژه مسافران تور کیش 94، تلویزیون، سوئیت، سرویس ایرانی، نمازخانه، حمل و نقل، ماهواره و... اشاره داشت.

آدرس : بلوار ایران، جنب پمپ بنزین

 

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش . نمای بیرونی


 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش . رستوران هتل

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل و نیز امکانات آن میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل گلدیس کیش بازدید نمایید.

 مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: امکانات هتل گلدیس کیش؟,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش واقع شده است. هتل ستاره کیش هتلی دو ستاره است که به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه است و اتاق های بسیار راحتی را به مسافران تور کیش ارائه می دهد.

امکانات هتل ستاره کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، کافی شاپ

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

هتل ستاره کیش

اتاق هتل ستاره کیش

رستوران هتل ستاره کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ستاره کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل آبادگران کیش

در تور کیش تعطیلات تابستان 94 در این هتل اقامت کنید.هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیش می باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقيقه با ماشين میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی وحمام می باشد.

امکانات هتل آبادگران کیش

سالن كنفرانس، لابي، پارك كودكان، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، پاركينگ سرپوشيده، اينترنت در واحد، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات اختصاصي

هتل آبادگران کیش

پذیرش هتل آبادگران کیش

راهروی هتل آبادگران کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آبادگران کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل  سالار کیش

هتل سالار کیش یک هتل دو ستاره است که در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره زیبای کیش قرار دارد. هتل سالار کیش در کنار بازار ونوس است و مسافران تور کیش به راحتی می توانند در این بازار به خرید بپردازند و نزدیکی این هتل به اسکله تفریحی و سوپرمارکت نیز از ویزگی های دیگر این هتل است. این هتل از تعدادی سوئیت یک ، دو و سه خوابه مبله تشکیل شده که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی ، کولر گازی ، ماشین لباسشویی و اجاق گاز برای پخت و پز می باشد. فاصله این هتل تا دریا 20 دقیقه می باشد.

در تور کیش مرداد 94از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

امکانات هتل سالار کیش

یخچال، تلویزیون، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس ایرانی، حمل و نقل، نمازخانه، لابی، ماهواره، كافی شاپ.

 

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سالار کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

هتل پارمیدا کیش

هتل 4 ستاره پارمیدا به تازگی در جزیره کیش افتتاح شده ودارای موقعیت دسترسی مناسب به مراکز خرید است از اینرو این هتل برای کسانی که قصد خرید دارند بسیار مناسب است.این هتل در مرکز شهر قرار دارد و فاصله آن تا دریا 15 دقیقه می باشد. اتاق های این هتل تمیز و نوساز هستند و منوی صبحانه نسبتا کاملی دارد. در داخل هتل یک عکس یادگاری رایگان نیز از مسافران تور کیش گرفته می شود.

امکانات هتل پارمیدا کیش 

رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، روم سرویس و ... 

در تور کیش 94 از امکانات متنوع این هتل استفاده کنید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارمیدا کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین پیوندی

جاده دنیا کیش

جاده دنیا کیش در دور تا دور جزیره زیبای کیش قرار گرفته و مناظر زیبایی از دریا، ساحل، گیاهان و حیوانات مختلف را در معرض دید گردشگران تور کیش قرار می دهد.با عبور از این جاده می توان تمامی پهنای جزیره را به تماشا نشست و از دیدن ساحل نقره ای و تمیز کیش لذت برد.این جاده مانند حلقه نگین زیبای جزیره کیش را در بر گرفته است.در تور کیش 94از تماشای این جاده لذت خواهید برد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاده دنیا کیش,دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد